vineri, 30 decembrie 2011

Atentatul criminal...

la adresa acestui Neam, ditrus fizic si moral, cu o ura si o incrancenare ce nu au nici o comparatie.Lovitura de gratie a fost data cu cateva zile inainte de ziua care inchee acest an de 3 ori mai pagubos decat 2oo8.Scumpirile, marire taxelor si impozitelor, legea sanatatii care,in viziunea celor ce ne conduc, trebuie sa platesti de 3 ori ca sa ai drepturi.1.Eu am platit pe stat,timp de 38 de ani de munca.2.Coplata.3.Asigurarea medicala.Si daca nu platesti taxele si impozitele risti ca 5 luni sa nu primesti ajutorul social(alocatie,venitul minim,etc)Mai spuneam in Piata Universitatii, in luna August, ca va veni vremea sa scape cine poate!Mai intarim, nu pentru a speria, ci pentru a VA arta ca TREBUIA sa veniti LANAGA NOI.O spunem cu durere, ati trecut MAI DEPARTE!ACUM suportati!Aveam o sansa pe care am explicata cu cateva postari in urma.Nici acum nu e prea tarziu.Incercati si datine girul sa mergem mai departe.Am facut o alergie la nu stiu ce alimente, am solicitat serviciul de urgente,mergand personal la Spit.Sf.Pantelimon si, Dumnezeule, ce am putut sa vad si sa suport a fost peste puteri.Zeci de pacienti stand cate 5-8 ore in PICIOARE, "ROCADELE" facute de personal pt. cunostinte, mi-a dat senzatia ca suntem la jumatatea drumului spre Coreea de Nord.Oare va veti trezii la vot.Spuneti ca n-aveti pe cine vota dar noi care am luptat si v-am solicitat, de ce nu ne bagati in seama?

Niciun comentariu: