marți, 28 octombrie 2014

Calatoria(incaerarile) continua.

Am folosit acest titlu, pentru a semnala CNA-ului un fapt extrem de stresant si de injositor.Este vorba de DECADEREA unui mare actor.De la inaltimea rolului din MIHAI VITEAZU, Victor Rebengiuc a inceput sa alunece, spre adevarata sa personalitate.Daca atunci era iubit de un intreg popor, dupa aducerea,in'90, a unui sul de hartie igienica in Piata Universitatii, adresat stim cu totii cui,iata ca ACELASI V.Rebengiuc(noi l-am poreclit Hrebengiuc)declinul sau,asa cum am mai scris, a iceput cand a ACCEPTAT sa joace intr-un film alturi de Ilici Iliescu.De la sperantele noastre, ca va infinta o companie ca a lui Tanase,iata dovada ca V.Hrebenciuc nu e decat un FALS muritor.Din prestatia PRIN TARA, se vede si se simte nimicnicia unui produs, suta la suta al comunismului, de care nu se poate rupe.Dupa prestatia, pe care o poate face  si un oaches din ferentari,replica de sfrasit,milogita si repetata la nesfarsit,indica "maretia"prabusita a acestui fals personaj.Am scos in evidenta pe acest "tip-fanion" pentru ca o mare parte dintre Intelectualii acestei Tari se comporta ASA.Urmatorul,cu voia Dvs este "Mircea,fa-te ca lucrezi" apoi I.Caramitru,descris pe larg, in romanul lansat de mine in 2oo9,"Destin"Sa revenim la incaerarile din ringul alegerilor,iata,cele 2 "combatante"(Macovei si Udrea) Basesciene, SE EVITA!DE CE?Peste luni, de la sfarsitul alegerilor,POATE vom afla.Pana una alta se adevereste, ce am pronosticat de la inceutul campaniei.Coana Joitica CASTIGA TEREN.Apoi,optiunile noastre,MAI ALES A CELOR DE DREAPTA,se diminueaza drastic daca ,intre tururi,C.P.Tariceanu va pune botul, la propunerea otravita a P.M Ponta, aceea de ai da voturile sale,in schgimbul functiei de P.M.Asa Ponta are castigul asigurat(cu cca39-4o% Ponta si 23-24% Tariceanu,jocurile sunt facute.Sa vedem reactia T.B.tocmai de aceea judecata incompatibilitatii e lasata DUPA.Cat priveste urletele lui Blaga, gafa de activist a D,nei Voss,chiar ca frizeaza ridicolul.Dar oare nu era mai simplu,cum am postat pe acest blog,sa NE MOBILIZAM ,prin trimiterea unei adeziuni si a unei copii de pe CI, plus o suma cu o cifra in contul (am uitat,dar il postez acum RO81RZBR0000060014488504) nostru si acestia acestia somau?Asta,asa cum am mai spus,pentru a nu DATOR NIMANUI!

Niciun comentariu: