luni, 20 octombrie 2014

Fierbe D.N.A-ul...

Avem,zilnic si in avalansa,opinteala cumplita,acum spre sfarsit de mandat,a celui care a ingenuncheat Romania timp de 1o ani.Si, ca o fiara ranita,dupa ce simte ca zilele se imputineaza,loviturile sunt si mai naucitoare.Stiindu-l foarte meticulos,acum la sfarsit, ma preocupa moment de moment, CAUZA care-l determina sa CEARA(deja) cele 2 vile din Primaverii.Ori e o cacealma. ori are(ca si Iliescu)girul licuriciului mare.Vom trai si vom vedea!In alta ordine de idei,ma simt neajutorat din cauza ca,pe acest spatiu am postat tot ce e necesar sa scapam de NEOCOMUNISTI.Iata,avem acum dovada ca politicienii putin le pasa de cei care ii aleg.E si faptul ca D.na Udrea, cea  care se considera exponentul cel mai indretatit al Dreptei,sapa adanc pentru a pune bazele unei "insotiri" cu UNPR-ul lui Oprea si Ontanu.Tot ei se cearta si se injura,pupandu-se dupa cortina,numai sa le meraga bine.Ce sa mai vorbim despre candidatiNU AI CU CINE SA VOTEZI.TOTI sunt patati! Ori responsabilitatea si MOMENTUL cand putem face o cotitura spre BINE, prin manevre ce le vom afla cand va fi prea tarziu,vom constata cu amaraciune ca visul de a merge spre normalitate,s-a mai amanat cu INCA 5 ani.Am protestat langa crucea lui Paturca 3 zile.Am ramas socat si am ntrat in disperare constatand ca tot ce spuneam eu prin portavoce,despre sfaramarea Tarii,despre disparitia pamntului sau,despre dispartitia noastra CA NATIE, nu INTERESA pe NIMENI din cei care treceau prin aceasta zona.Nu vreau sa-mi imaginez TREZIREA la ce spun eu acum, care va deveni REALITATE, daca nu ne trezim.Dar, dupa toate semnele, e imposibil.Intrucat Romanii,de dragul "linistii" personale sacrifica CU BUNA STINTA,VIITORUL urmasilor.Stiu ca strig in pustiu,dar ma consolez cu gandul ca mi-am facut datoria.Fata de cei cazuti langa noi in 89,fata de supravituitorii care se sting in TACERE ABSOLUTA.De fiecare data imi pun intrebarea daca AM DREPTUL sa fac asemenea precizari..DA!e raspunsul intrucat dupa  PROBA  ca am continuat Revolutia curata pe care a incercat sa o suprime prin lovitura de Stat, ,BLESTEMUL Romaniei Ilici Iliescu, lupta de 25 de ani,suferinta si cele 4 TENTATIVE DE OMOR NEANCHETATE de nimeni,imi DA dreptul!

Niciun comentariu: