marți, 7 octombrie 2014

Incepe limpezirea...

pe scena politica.Fiecare cum poate si pe unde poate.A inceput P.M Ponta.Unde?La seful ministerului propagandei,Mihai Gadea.Care are imaginatie, nu gluma.Asta ajuta la inducerea in eroare pana si a celor de la CNN, nu-i asa?A urmat D.l Melescanu.Diplomat desavarsit,a  vorbit mult,nuantat si n-a comunicat NIMIC.In privinta guvernului de Uniune Nationala a cam dat cu nuca-n perete.Pentru ca s-a inteles ca sterge cu buretele TOT,iar marea majoritate VOR ca cei care au furat SA PLATEASCA.W.Branza, n-a facut nici o branza,M.Macovei,in turul 2 ii va da voturile Coanei Joitica,lasam in dreapta 3 candidati,restul sunt tinte false care au datoria de a o ajuta in turul 2.Am avut dreptate in postarile anterioare ca D.na Andronescu  NU cred ca e vinovata.In ce priveste  provocarea inadmisibila a saltimbancului Mazare, asi sublinia 2 chestii, cu care si-a dat foc la valiaza.Prima este faptul ca gigac.in Constanta e cea ma scumapa din Tara,aceasta anihiland locunintele sociale si pomana,iar atacul virulent ce seamana mai mult cu intaratarea magistratilor,ii va aduce mari belele, pe termen lung.Impotriva tuturor aceste DOVEZI ca baronii rosii,creatie Iliesciana,sunt  supusi EROZIUNII.Dar NOI, pt viitorul copiilor nostri am hotarat ca,de maine,08.1o.2o14,ora 17,oo incepem un protest-maraton sub deviza "AJUNGEEE, NU MAI PUTEM TRAI IN MINCIUNA!El se va desfasura langa crucea neuitatului Cristian Paturca si va fi organizat in asa fel, ca nici o provocare sau deviere sa nu aiba loc.Am uitat sa precizez ca intorsatura cu Iohannis are 2 taisuri Fie v-a intra in turul 2(poate vor trada din cei pusi ca momeala)fie licuriciul mare s-a lepadat de Ponta.In evolutia situatiei mele precizez ca niciuna din cele 3 tentativer de omor savarsite asupa subsemnatului in fiecare an, POLITIA NU ANCHETEAZA!Am verificat la dos.cu arestarea abuziva,de Sf. Gheorghe anul trecut la terasa Foisor.NICI UN ACT ,nici o investigatie,cand l-am intrebat pe anchetator DE CE mi-a raspuns in doi peri ca asteapta o adresa, prin care sa i se comunice, daca e comaptibil sa ancheteze sau nu.Va voi face mai multe comunicari pe viu,in Piata Universitatii.

Niciun comentariu: