sâmbătă, 11 octombrie 2014

Ziua a-2-a ca......




.a treia am fost obligati,pt a nu ne incaera,sa renuntam NOI.Era imposibil ca 7 oameni sa reziste celor ,chipurile,au venit sa ne sprijine.Din discutii am inteles ca sunt PSD-isti si sub masca urii fata de Basescu,(treaba lor) ne boicotau, in fapt, pe NOI.Iata pana unde a ajuns "inghetarea" oricarui protest CORECT in Piata Universitatii.Au impanzit poze cu Basescu ce ne-au coplesit cele 4 panouri ale noastre.Amarul ca nu ne mai putem manifesta in chiar perimetru unde am luptat si dosarul REVOLUTIEI confirma ca sunt parte vatamata.Amarul vine si din constatarea ca acest boicot mi-a aratat cat de DECISI sunt PSD-isti sa restaureze COMUNISMUL.Prin sustinerea,sub toate formele si mijloacele,ale candidaturii lui Ponta.Degeaba imi spargeam plamanii in portavoce,toti trecatorii,cu cateva exceptii,treceau INDIFERENTI.Primul gand a fost"lasai dracului sa crape,daca nu inteleg primejdiile care ne pasc"Dar imediat mi-am spus, ca nu trebuie sa abandonam lupta in nici un caz, deoarece urmasii nostri vor fi necrutatori in judecarea noastra.Sa exemplific semnificatia panourilor afisate si pe care le vedeti la inceputul protestului.Primul era solidarizarea NOASTRA cu Magistratii care,in decurs de 8 ani,prin 15 complete de judecata,cu 1,2,3 judecatori,depinde de treapta proxcesului,ne-au investit 6 hotarari definitive si irevocabile.A saptea a venit ieri cand eram in cumapana, sa tulburam cu riscul de a ajunge in spital,aceasta pangarire a spatiului acesta sfant unde au cazut acei eroi,infruntandu-i pe "discipolii" criminalului Ilici, sau sa ne retragem in liiste.Am preferat sa nu destabilizam campania electorala.Urmatorul panou era plin cu cele 4 Hotarari prin care ni s-a recunoscut aportul deosebit in victoria revolutiei, in Noaptea de 21/22 Dec 89 in acest perimetru.Al treile era "graficul" in care au fost "incadrati" cei care il huiduiau si injurau pe calaul Revolutiei.Ultimul era afisat blogul nostru.O exceptie de care am facut vorbire a fost un tip care se dadea mare (fost)footbalist  care din 1o vorbe 3 erau "dedicate" sexului de unde am tras concluzia ca avea deficit de carne, stand numai cu el in gura.Intrucat niciodata nu mi-am angrenat oameniii in chestii murdare,intentionez sa reiau asaltul asupra TV-ului public,a nesimtitului de Stelian Tanase caruia in 90,i-am salvat viata.Inchei cu mentiunea ca Jandarmeria s-a purtat exemplar de aceasta data Au stat retasi DISCRET, dar pregatiti sa intevina in caz ca situatia degenera..Am dorii sa RAMANA ASA.

Niciun comentariu: