vineri, 24 octombrie 2014

Se lucreaza....

la ordonarea scenariului, in care toata lumea voteaza si iese cine TREBUIE.Virulenta cu care e atacat Iohannis,luat in colimator de Pres.Basescu,nu numai ca nu-l discrediteaza,ci ma face sa cred ca si-a abandonat tinta.Mototolirea gradata  a D.lui Melescanu,face parte din scenariu.Dar tinta D.sale, un post in viitorul guvern, intrucat,neavand un Partid in spate,logistica data de acesta,votul dat cui trebuie si,iata un Tehnocrat pt urmatorul guvern.M.Macoveui e urata pentru trecutul sau de procuror comunist si oalele sparte de pe vremea ministeriatului.E.Udrea e tributara cu 2 raspunsuri Daca e iubita actualului Presedinte(ne va da raspunsul in Martie 2o15),si ce va face cu banii primiti la partaj daca fostul sot va fi condamnat.La aceasta a incercat sa ne abureasca ,eu unul am inteles ca ce e al meu e al meu, ce e al lui e TOT al meu.Sa vedem urmarea si daca procurorii vor fi de acord.Cel mai haios si plin de culoare e nenea Ghita de la Cluj.Ca sa-si "netezeasca" calea de a ajunge singur Presedinte,a mai "turnat inca 7 concurenti la C.C ca ofiteri acoperiti.Bai, in sclipirile sale originale am fost convocati la o conferinta de presa,ieri,23 Oct(unde credeti?) la intrarea in palatul COTROCENI.Dupa vopsirea jaloanelor stradale, in culoarea tricolorului,asta chiar intrece acea performanta de cand era Primar.De Vadim am pomenit anterior,nu i-am uitat pe cei 2 candidati Maghiari.Ma mumltumesc sa-l citez pe Vadim,"i-a uitat cineva pe lista deoarece n-am mai auzit nimic de ei".Si daca si ei au DOSARE?Sunt cu ochi-n patru pentru ca sunt convins ca Presedintele,in materie de lovituri sub centura "nu si-a spus ultimul CUVANT"!Singurul care ramas pe trotuarul vitezistilor, in aruncarea cu noroi fiecare in fiecare, e C.P Tariceanu.E singurul rau MIC din raii cei MARI.Totusi,sa asteptam!

Niciun comentariu: