miercuri, 12 noiembrie 2014

Mai e ceva de demonstrat?

Sunt,ca orice telespecatator, sub impresia schimbului de replici, dintre cei 2 ramasi in cursa pt Prezidentiale.Toti manipulatii sunt in extaz.Dar se inseala cumplit.Deoarece din aceasta infruntare V.Ponta a iesit "triumfator",aparent.Romanii nu mai sunt doldora de manipulari ca in '90("nu ne vindem Tara") ci au primit cu dezgust turul "in forta" a lui Ponta scotand in evidenta fara comentarii"mana"tatucului Iliescu.Ne-a aratat (si-i multumim) intreaga promiscuitate prin care PSD(PCR vopsit) a trecut in acesti 25 de ani.Si,un alt fapt, mai daramator pt Ponta, l-a urgisti pe Iohaniis aratand, cate de slab e, in fata manipularii VIGUROASE maraca Ilici Iliescu si i-a mai dat o suma de votanti .Deoarece,se stie,Romanul oricat de urgisit este,tocmai cu un urgist(pe care il considera frate in necaz avand aceiasi "sursa") si voteaza cu acesta.Tarasenia,asa cum am mai scris,va fi cu Diaspora.Imi creste inima cand vad ca Romanii plecati, N-AU UITAT de unde au plecat.Si daca tot vor mai ramane cateva sute pe dinafara,sa vezi circ.Daca castiga Iohannis,lucrurile vor intra in normal si PSD se va pulveriza.Amaraciunea mea,ca sa nu spun scarba, mi-a revenit, inrucat Ponta afirma ca era NELIPSIT din Piata Universitatii in '90.Am proba cea mai veridica a faptului ca OTRAVA lui Ilici a lucrat impecabil.Si, e logic,cum un "curatel" ca Ponta sa stea langa GOLANI?O alta proba indubitabila este EMIL CONSTANTINESCU.Cel care PUTEA (si pt aceasta s-a votat in Draci CDR-UL) ca Tara,sub conducerea unui Patriot(dovedit ca Ptrihot) a fost ingenunchiata de SERVICII.Daca era un luptator si tinea la Tara sa,  ar fi demisionat, daca nu-l tinea cureaua.Asa va fi taxat de istorie ca cel mai las si SLAB Presedinte din Istorie.N-am gresit, cand,in vol 1 in  romanul "Destin" l-am lasat posteritatii ca pe cel mai las conducator din Istoria nostra.Urmeaza la rand o alta canalie,DINU ZAMFIRESCU.Plecat in exil Revenit in Tara nu pt a combate,din functia de Vicepresedinte al PNL condus(las cea data) de venerabilul Qintus,nu pt a se BATE pt progres,ci pentru a "suge" o lefa" si o FUNCTIE(A fost Pres.remunerat") al Exilului Romanesc cu birouri stralucitoare sofer,secretar pe masura.M-am cutremurat, cand aceasta secatura il ridica in slavi ACUM pe V.Ponta.Vezi apelul Venerabilului Qintus!Despre Hrezeanu si ce a ajuns "echipa" de la Europa Libera,intr-o postare viitoare.Pentru ca in 90,asa cum am descris in amanunt,eu si cei 3o de insotitori,in Martie 90, in fata salii Dalles,i-am salvat viata.In ce priveste alegerie oxigenul nesperat("imbogatit cu respingatoarea gaselnita cu gaini") prevad VICTORIA lui Iohannis.Dar pana Duminica MA(I) E!

Niciun comentariu: