sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Ziua mantuirii...

noastre,a venit.Maine vom muri, sau vom fi liberi.Deoarece lupta nu se da intre Ponta  si Iohannis ci intre a fi in continuare, condusi de comunisti, sau zorii unei lumi mai bune.Deoarece poti oricand sa iesi in strada si sa contesti ce nu iti place, in cazul ca ar fi ales Iohannis.Europa ar fi langa noi.In cazul alegerii lui Ponta,incep provocarile, pana sa ajungi sa iesi in strada,esti desfintat de propaganda inainte sa spui ce vrei.In involburarea aceasta incredibia de "amanunte" ce se cunosteau dar care,reluate de sute si sute de ori,face parte din strategia, de ati introduce in subconstient,dupa alta metoda comnista infailibila"barfeste,barfeste, ca CEVA tot ramne"Am avut ocazia, de aceasta data,  sa-mi fie scarba de puzderia de tv-uri ce traiesc din MINCIUNA, omisiune dar,si mai rau din SANTAJ.Am realizat DIMENSIUNEA la care au ajuns aceste PARTIZANATE.Din cauza BANILOR!Pt ca,avand datorii imense catre stat,acestea ameninta cu lasarea in aer a slujbasilor si...Am fost ingrozit cati ciuvici,chireaci,vadimi,popesti,etac BANTUIE ca statuia comunismului prin Europa.Te ingrozesti cati pot vegeta si,la nevoie REACTIVATI in momentele-cheie.Am avut dreptate din nou, cu faptul ca Traiceanu, daca vine parte in nou reanimataul USL ,incalca legea intrucat NU este inscris la Tribunal ca Partid Politic.Abia astept sa se termine alegerile, ca sa depunem plangere penala, impotriva lui Tariceanu, pt fals si uz de fals.Norocul meu ca am telecomanda.Cea mai indubitabila proba ca toti cei grupati in jurul lui Ponta sunt cei din esalonul 2 care au "gestionat" in acesti 25 de ani LOVITURA DE STAT.Am demostrat,prin cele 6 hotarari definitive si iorevocabile, care atesta ca javrele comuniste NE-AU impiedicat,25 de ani,sa ne cucerim drepturile legale si respectul pt suferintele indurate.Va veni vremea, cand vor da socolteala, de toate persecutiile savarsite asupra noastra.Maine, daca il vom ajuta pe Iohannis sa castige,va fi ziua mantuirii cum am afirmat.Daca nu ne vom "bucura" de specatcolul, in care ALTI si ALTI baroni rosii vor fi decimati de DNA.In timp ce noi ne vom invrajbi si mai abitir, ne vom vana cu si mai mare "acuratete" ne vom ura si instraina cu si mai mare osardie "ajutati" de neocomunistii lui Ponta.

Niciun comentariu: