joi, 6 noiembrie 2014

Se rasuceste in mormnt...

cel care i-a fost tata si indrumator in ale LIBERALISMULUI.Este vorba despre Amedeo Lazarescu,acest liberal pur sange, care, dupa TRADAREA lui C.P.Tariceanu, se rasuceste in mormant.Dar poate ca nu va insista.Mai are timp sa se reculeaga.Pt ca,prin aderarea la PSD a facut ca TOT spectrul politic sa fie infestat de COMUNISTI.Si sa-i luam pe rand El a trecut de partea PSD si a lui Ponta(care,de la preluarea mandatului a mai adaugat la cei 24oo euro/locuitor,inca 1ooo euro pe care trebuie sa-i platim).PNL ,zdrentuit si debusolat,are in coasta PDL care(n-am uitat) provine  din FSN.Asa ca uite,sub umbrela U.E,  AVEM RESTAURATIA COMUNISMULUI,GATA!Daca iese Ponta.Dragii mei,nu ma gamdesc la acesti haini decat prin faptul cum va evolua viata copiilor si nepotilor mei.Nu ma intereseaza culoarea politica, ci evolutia acestor finte dragi.Am constinta impacata ca, inca cu un an in urma, v-am propus sa ne unim, pe acest blog.Am postat TOT ce trebuie pt a ne organiza.Am facut-o prin faptul ca am fost Presedinte al unui Partid de peste 36.ooo,6 ani.Uite cata Dreptate am avut.Unde te uiti,unde te intorci, nu vezi decat ranjete sfidatoare.Multi sunt nostalgici dupa traiul de dinaintea Revolutiei.SUNT DE ACORD.Dar singura schimbare(fiind tot ACEIA la butoanele puterii)e desfintarea batutului din palme, la sedinte cand iti vindeai sufletul, ca sa obtii o casa sau o clasa de salarizare.Acum batutul din palme a fost inlocuit cu pomeni electorale din banii furati tot de la voi.TOT de ACEIA!Nu m-ar mira,ca in pactul de coabitare semnat intre actualul P.Ministru si Presedintele Basescu sa existe o precizare care-l exonereaza de raspunderile produse pe banda rulanata.De ce sa fiu eu,tu,el....parte(fara voie) la smecheriile lor.D.D care facea clabuci la haznaua OTV impotriva "ciocoilor" sta, chipurile sa se mai gandeasca.Va spun eu,lacomia il determina sa se VANDA greu.T.Melescanu,am precizat mai demult, ca vaneaza un fotoliu de ministru.Iata ca V.Ponta l-a rasplatit cu si mai mult,o functie de consilier personal.Iata ca s-a adeverit DE CE si-a vandut(chipurile)masina si colectia V.Tudor.Ca sa cear inzecit acum.Si sa rezantregeasca,cum am mai spus,PATRULATERUL ROSU.Nu vreau sa ma repet,dar toti acesti perdanti din turul I negociaza,PIELEA URSULUI din padure.Vom vedea dupa aceste 1o zile!N-am fost la vot dar la aceasta amenintare,il voi vota cu naduf pe Iohannis.E RAUL cel mai mic.Si vestul nu va ingadui restauratia,fiti siguri!

Niciun comentariu: