joi, 20 noiembrie 2014

Neamul prost din fire...

n-are lecuire.Asata am scris, in cartea lansata de mine in 2oo9 ,atat foto cat si explicatia la adresa fostului Presedinte Constantinescu.Dupa ce,la sfarsitul mandatului, deci(regie) dupa 4 ANI, constata ca l-a invins SISTEMUL.Atat de nesimtit a fost ca a afirmat in public ca a votat Ponta(sistemul care l-a infrant)Bomboana pe coliva a pus-o cand s-a dus sa "inspecteze" la PNL,  ce si cum face NOUL Presedinte.Eu unul ma bucur, deoarece mi se adeveresc concluziile scrise pt eternitate.Un alt fapt ce ma socat(si pt aceasta nu am postat, sa-mi exprim bucuria ca am pronosticat corect victoria)acesta FOAME DE DICTATURA.Toata puzderia de tv-uri,toti chibitii,pupincuristii,activisti gretosi in manipulari care,cu aceasta ocazie S-AU DECONSPIRAT,exacerbeaza ca pe vremea dictaturii,in a ridica osanale,,noului,iubitului,nepretuitului,etc,etc,etc, ce face el, ce face intaia Doamna,de cate ori s-a incruntat sau a stranutat,de cate ori s-a minunat ,cum,intr-o atmosfera de inalt patriotism si-a lansat noua carte(ce coincidente,NU?) Nimic nu le scapa LAUDATORILOR nostalgici,nimic. De la ce facea in tinerete,pana la lucru recent(bine facut)Aici ma refer,de data aceasta fapt adevarat,la votarea si respingerea Legii amnistiei,trimiterea rapida acelor care se furisase sub pulpana imunitatii,dar cea mai haioasa si nucitoare a fost RESPINGEREA OUG prin care Primarii migratori isi pierd mandatul.M-a sunat sora mea din Rucar si cand i-am spus,la nici 1o minute de la votare,cand inca nu se facuse publica aceasta stire,a fost prima data cand am simtit-o bucuroasa ca s-a facut CEVA ca lumea.Aceasta e starea generala, a celor care au votat Iohannis.Ct priveste VIATA celor perdanti,cel mai lovit e C.P.Tariceanu.Tot mai multi se "roiesc" catre zari mai (in)accesibile.Intrucat NOUL, a mai produs frisoane cumplite, printr-o declaratie care n-a fost luata in serios, cat trebuia.Aceea ca,pe viitor, NU VOR MAI FI permise MIGRATIA la alte grupuri Parlamentare.Uaau,sa vezi agitatie,pronosticuri,scenarii din ce in ce mai sumbre.Sincer ,NUMAI pt ce s-a facut in aceste cateva zile din noul mandat, si sunt satifacut pentru CUM AM VOTAT.Sa privim cu incredere VIITORUL!Dar nu uitati de Partidul Revolutiei A TREIA FORTA!El va cel care v-a deretica in urma celor ce vor fi aruncati la groapa istopriei!

Niciun comentariu: