vineri, 28 noiembrie 2014

Tupeu de bolsevic...

Ieri,la ejacularea celor 3 "perdanti", ce m-a scos din sarite, a fost nesimtirea fixata de ilici iliescu printr-o remarca furioasa,citez,"imi spun sa ma retrag MIE,CARE AM FACUT O REVOLUTIE?"Si pt ca ieri am promis ca voi proba ca traim in COMUNISM, iata ca subiectul mi-a fost impus de aceasta remarca.Daca asasinarea lui Ceausescu de catre Iliescu, pt a aduce la carma esalonul 2 e "revolutie"batranul bolsevic are dreptate.Daca ar privii evolutia in acesti 25 de ani,se va convinge ca ,aducerea la conducere a esalonului 2 pcr,a nascut monstrii ca Mazare & co baronilor rosii.In aceasta inclestare noi cei care am "recunoscut revolutia" ca pe o veritabila lovitura de stat,ne-am lovit,in tot acest rastimp de comunisti si celelbra lor lozinca din lupta de clasa"cine nu e cu noi..." Asa se face ca NOI cei care am continuat REVOLUTIA CURATA, care am fost arestati,batuti,torturati,pe cimentul jilavei si la magurele,cand am fost sa ne luam depturile conferite de lege, pt a ne ingriji sanatatea vatamata de aceste "tratamente" cat si ranile capatate,(mai ales in '90) de la incaerarile cu scutierii de peste 45 de ani, care stiam noi cine erau,dupa 2o de ani am dovedit prin 4 hotarari(3 de la CAB si 1 de la ICCJ) ca am cerut si nu ni s-a dat, pt simplu fapt ca toti cei trecuti pe la SSPR erau NUMITI de Iliescu.Le-a facut cel mai mare "serviciu"deoarece toate javrele comuniste aproape,pt favorizarea infractorilor si impostorilor(mai ales)au dat cu subsemnatul la procuratura.insasi "pupila" lui Ilici,ce s-a instalat temeinic in casa fostului nr 3,emil bobu, emil cuteanu, condamnat la puscarie grea.L-a urmat George Costin cu toata familia,cate 7 ani cu executare.Acum,pt neexecutarea unei hot def si irev,actualaului Secretar de Stat la SSPR, Adrian Sanda,i-am facut plangere penala pt 5 capete de acuzare,inclusiv tentativa(ultima) de omor, savasita la 2 zile dupa ce am fost la el, in audeinta.Am cunoscut alta figura,pe un anume Tanasoiu,la ultima audienta.I-am trasmis sarcina de a merge la i.iliescu sa-l anunte ca NOI avem disponivilitatea, de a iarta unele greseli a acestor indivizi, ce se lupta pt putere,dar sa-l determine pe A.Sanda sa execute hotararile.Daca nu va face acest lucru,va promit, ca va vom bucura, cu actiunea de scoatere din viata publica a blestemului nostru, Ilici Iliescu.Asteptam!Mai pretioasa imi pare operarea celor 5 camarazi din Asociatie, care si-au castigat dreptul la a fi ingrijiti si implicit,o sansa de viata,decat desfintarea lui.Avem inca puterea de a mai rabda pana saptamana viitoare, asa cum ni s-a spus.Iata diferenta dintre mercenarii politici pe care-i gasesti pe oriunde si respectul fata de statul de drept.

Niciun comentariu: