sâmbătă, 14 februarie 2015

EL,nu trece cu vederea...

crimele.Pentru ca e o crima sa te ghiftuiesti, din amarul omului simplu.Numai ca "ai ajuns" pe un post de viata  si de moarte asupra"supusilor" pe care i-ai aburit, cu o galeata,un pui,o jumatate de bacnota de 5o rupta,jumatatea cealalta o eliberai dupa ce te "asigura" ca te-a votat.Adica,ca ai inchis (din nou) cercul.Sa vorbim putin despre cei despre care s-a vorbit putin.Si sa-i luam pe rand,dupa fapte si nedereptati.Irina Jianu,fosta Sefa de la Inspectoratul  de Stat in constructii.Am venit in contact, intr-o disperare cand,un nepot a lui Gigi Becali,a cumparat o proprietate lipita de a mea,demoland-o cu escavatorul,distrugandu-mi proprietatea pe care cu greu am reabilitat-o in timp,pierzand toate procesel.Din cauza aceleiasi Irina Jianul.La care m-am prezentat aproape plangand,cu un morman de dociumente,inclusiv cu 2 p.v de amenda pt cel care-mi provocase acele pagube.N-am sa uit privirea de sus,aruncata de voluminoasa si neaduplecata functionara si chiar ma bucur ca e agatata din nou.Drum bun si la mai multe.Pentru ca acestia,ASTA MERITA.Pe Miron Mitrea il stiu din 1990.Mare lider al sindicatului soferilor, mic caracter.In primul rand,prin pedeapsa data,e razbunat un lider de sindicat mai mititel,de la autobaza de taxiuri.caruia gealatii trimisi de EL MAXIMO sa-l aduca pe drumul cel bun,e vorba de IACOB STEFAN PALADE.Care,cu tot efectivul venea si ne sprijinea, mai ales cand mergeam in mars spre eliberarerea TVR-ului.Acum, cu maxilarele sfaramate,plin de fiare dupa "tratamentul" gorilelor.In ura sa MM a vrut sa-l distruga.L-a prins in taxi si s-a repezit sa-l turteasca.Norocul lui ISP a fost un intrand care l-a salvat.Dar isi poarta fiarele din corp si dreptate nu va mai avea, intrucat fapta e prescrisa.Despre senatorul Vosganian,am o mare nedumerire.Sunt langa liberali din 1990.L-am cunosut de cand s-a inscris in PNL.I-am suflat in ceafa in cele 3 mandate.E foarte bine pregatit.Sunt nedumerit deaorece circul cu bliblia si tot tacamul nu i se potriveste.Sa fie frica de necunoscut? S-ar putea.Cert e faptul ca  s-a lasat sedus de cantecul de lebada a unui securist.Raman cu aceiasi amaraciune,ca in timp ce ei furau si ne inglodau in dureri,VIATA NOASTRA .......

Niciun comentariu: