miercuri, 11 februarie 2015

Somnul ratiunii....

naste monstrii.E adevarat ca ne-am "rasfatat" cu iuresul de la D.N.A,e adevarat ca el va continua.Dar isteria si monstruozitatea momentului, a fost dinamitata de Elena Udrea.Cine credea ca "blonda de la Cotroceni" va bulversa o Tara, ca,pe zi ce trece,putregaiul ce a inconjurat-o e atat de dens si de adanc.Cine ar fi crezut, ca aceasta va descatusa o atat de vehementa si incinsa aversiune, impotriva ei.Eu, ca unul care am fost in imediata ei apropiere, n-am bagat de seama ca poarta in permanenta pe ea un sfert de mi milion de euro.Cu masina,cu "garderoba,pantofii si posetele de firma" daca aduni, ajungi la aceasta suma.DE UNDE mai frate,ca,un OM intr-o viata nu poate castiga,mediu,aceasta suma.Si cum sa nu fie ostracizata de milioane de femei, cand majoritatea,cu inima de mama se uita si plange cu jale, pentru nenumaratele nevoi, ce nu le pot acoperi,pt ca EA,EII au furat!Ca o sfidare,in Parlament a intervenit gestul, cu degetul la nas.Pe drumul catre cainta,s-a petrecut un hocus-pocus cu catusele.Aceste provocari i-a inrait si mai mult.Chiar si cei care au judecat-o echilibrat, au inceput sa o deteste.La "inghesuiala" de la DNA, m-a impresionat un "participant" de la gard, unde se striga din tot sufletul "la puscarie  cu tine" ce striga printre picaturi "dupa cate ai facut ,baba o sa iesi" Sa vedem desfasurarea .O tara intreaga e fascinata de scandalul Udrea,de fitele fostului Presedinte, ignorand pericolul in care suntem, din cauza escadarii din Ucraina.Daca Americanii livreaza arme defensive Ucrainei,daca Rusii ocupa Mariupol si reanoiesc cu Cipru, amplasarea bazei militare Rusesti de la Tartouse,daca Comandamentul NATO amplaseaza trupe in cele 5 Tari,mai avem nevoie de o scanteie.Cred ca totusi,in 2o15 va prevala ratiunea.Din Parlament una haioasa.L-am intalnit pe MAREAN cand iesea de la "negocierele intense"din biroul D.lui L.Orban.unde a "convorbit" pentru al darama pe Ponta.Cand l-am luat la intrebari,s-a fastacit si ne-a spus, ca el vine rar pe aici si S-A RATACIT!V-am spus,cand am prevazut fasssss-ul rasunator ca nu va face mare branza.Eu, din tot acest circ raman  cu amarul,cum am mai spus, ca NIMENI nu-mi va inapoia acesti ANI pierduti cand astia au furat.Si acum DE CE sa ma mai bucur?

Niciun comentariu: