miercuri, 4 februarie 2015

Inca o jigodie comunista...

dusa la locul meritat.E vorba de "marele"mogul Adrian Sarbu.Poate n-asi fi scris aceste randuri,nu mi-asi fi pierdut timpul cu o lepadatura, daca problema n-ar fi etalon, pentru evolutia noastra.Am scris cu lux de amanunte,in cartea mea "Destin" cum,in 1990,cand Piata Universitatii era idragita din ce in ce mai mult si strainii ne respectau la superlativ,aceasta lighioana s-a dus la Generalul Stanculescu (stiti bine cata detentie a executat) pentru ai cere 20 kg de trotil PENTRU A NE ARUNCA IN AER.Iata ca Dumnezeu la pedepsit crunt pe acest excroc.Care,prin banii insusiti, a nascut vedete.Ce s-au infruptat din acesti bani,desi stiau provenienta.Atunci, in 1990,cand am aflat,am vrut sa facem o grupa care sa-l spulbere.Dar,am considerat ca violenta nu e o solutie,ca vom pierde prestigiul castigat si l-am lasat in plata Domnului.Dar iata ca EL nu l-a lasata si l-a traznit cand a crezut el.Ca si la asasinul Piatii Universitati de atunci,Petre Roman.Care,prea plin de el,a nesocotit procedurile, crezand ca LUI, nu-i sant aplicabile si a pierdut tot.Pentru ca,umblat fara voie prin tribunale,sunt sigur ca acest recurs tardiv,ii va fi respins.Si iatal pe petrica-cel-fara-de frica FALIT!Si pe cati,inca, ii va mai lovi blestemul acelei Pieti care ne-ar fi schimbat in bine,existenta noastra.Randurile acuzatoare de mai sus, nu e o razbunare,ci o constatare .Altii(sa dau doar un exemplu) Virgil Magureanu care are MARI MERITE in distrugerea Piatii Universitatii s-a dat "la fund" isi vede de treaba ,aparent,anonim.Insa cea mai mare temere a subsemnatului e NOUA MAJORITATE ce se profileaza in Parlament,majoritate pestrita care, NU MAI REPREZINTA VOTUL DAT.Ci fiecare se repliaza in functie de INTERESE.Ce n-au NIMIC cu lupta pentru a ne fi NOUA, mai bine.Toti Fernadelii acestia, in frunte cu Geoana si Marean, ne dau valoarea indemnului de pe acest blog, de a ne SEPARA si a actiona in propriul noatru INTERES.A TREIA FORTA,REPET,  e singura salvare in a scoate din viata publica aceasta clasa politica criminala.NOI suntem pregatiti!

Niciun comentariu: