luni, 23 februarie 2015

Tara arde....

si baba se piaptana.Sunt revoltat, ca omul simplu,care duce in existenta sa, durerile cele mai mari, printr-o propaganda dibace,guvernantii isi fac jocurile.Exemple sunt cu duiumul.PFA-urile se preconizeaza a fi desfintate, taxele pe proprietate vor creste de cateva ori pentru a compensa pierderile din "scaderea tva-ului,etc"Preconizatele scumpiri, nu se aduc in discutii,se fac pe sest.Din odiseea Udrea,tota lumea e cu sufletul la gura, daca o aresteaza Din nou,sunt sigur ca, SI DE DATA ACEASTA se vor respecata procedurile si, cei care carcotesc, vor fi redusi la tacere Si poate ca CELULA VA FI REABILITATA.Sunt revoltat ca EU,TU NOI, nu mai contam ca electori,nu mai contam ce votam, INTERESELE anumitor LIDERI (si daca ar fi lideri)care demult trebuiau scosi din decor,ne dau cu tifla si,SUBTERAN, fac si desfac,in functie de INTERES, majoritatea in Parlament. Forul unde AR TREBUI sa prioreze VOINTA NOASTRA.Si  iata,cu resapatii lui Geaona,cu UDMR-ul lui Kelemen ,cu Minoritatile(cum am mai scris),cu "noul" PNL, aliat cu cei care ne-au bagat in cea mai neagra mizerie,SE INSAILEAZA o majoritate CE nu ne reprezinta.Cea ma simpla masura,avand in vedere MAREA INCREDERE acordata actualului Presedinte, erau ALEGERILE ANTICIPATE.Am fi avut o majoritate rezultata din votul ACTUAL, am fi avut un  Presedinte hotarat si guvernarea, ar fi fost MULT MAI EFICIENTA.Din pacate,dupa 25 de ani,prioritate se acorda JOCURILOR subterane, ce SFIDEAZA Cetateanul simplu.Nu vreau sa ma gandesc, ce suferinte ne asteapta, in cazul cand Orban pactizeaza cu rusii ,acestia instigand ca in estul Ucrainei, UDMR la revendicari teritoriale.Acesta e interesul UDMR, de a participa la o noua majoritate.Ca din interiorul Guveranarii sa actioneze EFICENT.Eu,din scoala militara,am invatat ca trebuie sa-ti asiguri flancurile.Si urmnatorea urgie (posibil) se va abate asupra localitatii Mariupol.Da Domane sa nu fie asa!

Niciun comentariu: