marți, 24 februarie 2015

Singur impotriva tuturor...

E titlul unui film, dar care se  potriveste, cu ce patimesc de 25 de ani.V-am adus la cunostinta ca ancheta, privind Partidul Revolutiei Crestin Democrat, a durat 21 de ani,ca lupta mea cu doctora, care era sa ma lase fara membrele inferioare a durat(pana acum)11 ani ,ca punerea in executare a 4 hotarari judecatoresti, dureaza de 6 ani ca recuperarea tipografiei, furate si neanchetate de politie, timp de alti 22 de ani,evacuarea ilegala din sediul nostru central, se ancheteaza de alti 22 de ani,furtul celor 24 de tablouri, donate de o pictorita american, ce a vernisat aici, si era o simpatizanta.TOATE organele statale,juridice si de alte trasaturi s-au unit in a ne reduce la atacere.CENZURA CRIMINALA(din 166 scrisori recomandate au ajus la destinatie doar 4) calculatorul blocat, cele 4 tentative de omor pentru a ma determina sa renunt,TOATE NEANCHETATE.11 plangeri penale (spargerea proprietati de 4 ori,atac asupra mea si lipsire de libertate,gauritul tablei de pe acoperis cu dornul (23 de gauri) abuzurile in serviciu, atat al doctorilor si a celor de la Directia Sanitara a Mun. Bucuresti, cat si a Secretariatului de Stat pt probleme REVOLUTIONARILOR, Lipsa orcarui raspuns de la TVR platit obligatoriu prin factura,CNCD,Av Poporului care,nici nu a mai asteptat sa vada despre ce e vorba si, dupa ce o delegatie i-a inmanat kg de probe,dupa 2 zile ne comunica faptul ca nu e de competenta sa.ERA deoarece era vorba despre incalcarea dreptului de a alege si a fi ales pt 1118 candidati.Inspectia Judiciara, CSM, Parchete,peste tot TACERE.Dragii mei am scris aceste randuri nu pentru a ma lauda,ci pentru a intelege ca prigona politica, ne-a urmarit pas cu pas,ca ACELEASI javre comuniste, care ne-au dat afara din serviciu, pentru ca am participat 53 de zile la Piata Universitatii,ACEIASI, FAC JOCURILE Criminalul Iliescu care urmeaza, dupa cererea inaintata Parlamentului Europei, sa fie anchetat ca a savarsit crime impotriva umanitatii,VREA DIN NOU sa revina la carma PSD.Vorbea cu spume la gura despre.. de parca era un nou nascut.De data aceasta am trimis plangerea la Bruxelles cu o companie particulara de posta.Daca nu se va numi Comisia de ancheta avem PROBA cea mai clara ca si COMISARII Europeni canta Katiusa.

Niciun comentariu: