vineri, 29 mai 2015

Au vopsit o maimuta...

si au indignat internetul.Titlul acesta mi-a venit, cand am vazut ce amploare ia cazul C.P.Tariceanu.PSD-ul l-a cocotat in aceasta functie,de Presedinte al Senatului Romaniei.Omul nr 2 in Stat.."Investitia" se va termina dupa cele 2 doctrine comuniste:1-Eu te-am facut..eu te omor...2Goleste albia cu prunc cu tot!In ambele cazuri C.P Tariceanu PIERDE.Dar asta n-ar fi nimic, daca ar mai exista  o sansa de revenire.Or, in acest caz cariera politica a acestuia S-A SFARSIT.Ca si a "prostanacului"Geoana.Care a primit cadouri ceasuri scumpe "de ziua sa" dar in calendar nu are niciuna insemnata la numele sau cu cruce rosie.Si toate astea ,deoarece  ulciorul a mers prea de multe ori la apa.Si dupa cum se aude,DNA pregatesteinca o doza letala de LEGE.Care v-a distruge multe mituri!Si,ca sa justificam titlul,se apeleaza la semnarea de catre internauti a unei cereri de demitere.Gata,ne-am ajuns!Ce alegeri,ce afise,cadouri,etc,etc,?Luam cativa HECARI,le dam momeala si pac, internautii sar.Asa cum au sarit sa-l salveze pe neispravitul de M.Badea.Sau si pe raspopitul Gadea.Mai frate, n-am vrut libertate?Iata,putem da jos pe oricine.Asa ca fac un apel la Presedintele actual,lasa-ne cu cartile, lasa-ne cu raspunsurile ghiduse, catre catranitul Tariceanu si ideplineste-ne doleantele pt care TE-AM VOTAT Adica reda-ne DEMNITATEA, LIBERTATEA si SIGURANTA ZILEI DE MAINE.Va ceream,printre altele,sa luati act de moartea ,dupa 1 Ianuarie 1990, a 7 membrii ai Asociatiei pe care o conduc,crime ce nu au fost anchetate.N-avem nevoie de suiete cu Partidele politice,avem nevoie,CAT MAI SANTEM IN VIATA, de ADEVAR.ASTEPTAM!

Niciun comentariu: