luni, 18 mai 2015

La spatul targului...

Asa ar trebui sa sune avertismentul TARZIU pe care NOI, in 2013,luna August,in Piata Universitatii,30 de zile ,l-am tot trimis in eter.Aratam atunci ca pamantul Tarii,datorita saraciei lucii in care ne-au adus cei scapati de sub ghilotina fostului dictator, padurile apele,fabrici ,uzine,TOATE vor fi facue bani.Si iata, acum cand a fost CONSTATAT dezastrul aratat de noi, OAMENII incep sa se miste.DE CE acum la spartul targului?Acum cand DNA, cu acea mana de procurori vor intra dur in miezul afacerii?Si cel mai dureros fapt e ca sunt o seama de politicieni in care MAI CREDEAM, care sunt dibuiti ca faptuitori si cumplici, la aceste crime impotriva celor ce vin dupa noi.Lucrurile au fost oranduite atat de tainic, incat te ia cu frisoane cand extrapolezi si iti spui"cate or mai fi facut si pe care nu le stim?INCA.Pt ca NIMIC nu ramane nedescoperit!Dar ce folos,ca si in cazul disparitiei padurilor,faptul e consumat.DE CE nu avem LEGI care sa PREVINA?Simplu,pt ca cei care fac legile,langa care stau de 25 de ani,NU AU in vedere PROTEJAREA intereselor Tarii,ci avantajele prrsonale.Inca un ex.PENSIILE NESIMTITE.Dupa ce ai beneficiat de masina la scara,bani cat cuprinde in aceasta saracie,mai vor sa se comapare cu cei din P.E?Un gand tot mai sacaitor imi da tarcoale, mie si camarazilor mei ,oare in toiul acestor constatari cumplite, Presedintele merge la Vatican pt al invita pe Suveranul Pontif sa ne faca o VIZITA IN 2018?Pentru asata l-am votat?De ce nu iese la pupitrul Prezidential si ca un CONDUCATOR sa-mi dea mie LINISTEA ca EL ma apara si vegheaza?De ce,in loc sa se ocupe sa-mi dea raspuns la scrisorea deschisa, pe care i-am trimis-o,EL TACE!A fost o perioada,cand vamesii erau adusi la anchete cu elicopterele, noi ne hotarasem sa angajam vamesi NEMTI.Dar daca si EI ar fi procedat ca Presedintele nostru, nu ieseam PACALITI?Oare nu cumva VOM REGRETA ca l-am votat si vom incepe o noua batalie de scoatere din scaun?Vot trai si vom vedea.Concluzia noastra e, INCA MAI AVEM RABDARE!

Niciun comentariu: