luni, 25 mai 2015

Sunt bolsevic pe banii mei....

Aceasta afirmatie uluitoare a fost "aruncata" de Ion Ilici Iliescu la intrebarea unui ziarist.Sa "posezi" atatea nenorociri aduse acestui Popor,sa te dai "sarac si cinstit" cand ai atatea crime pe constinta(are?) si sa te simti jignit ca ti se aminteste originea, de unde ai venit pregatit sa DISTRUGI, asta e peste poate.Dar stati,inca una si mai "domestica", ce probeaza ca se incepe SFIDAREA.E vorba despre o "initiativa " a Mega Image, din capul strazii M.Eminescu, care,dupa ce ii platim pretul jonglat cu maestrie,a introdus,pentru o spoliere suplimentara,DULAPUL CU PLATA.Deci vii din alta parte,intri sa faci cumparaturi si nu poti lasa bagajul la cuseta pana nu introduci o moneda de 0,50 lei.E o sfidare grosolana si e facuta sa se constate, daca TINE.Nu va tine,chiar in acest moment fac plangere,in numele meu si al camarazilor mei la Protectia Consumatorului.Asi putea sa fac si o plangere in Instanta dar nu am bani de avocat.Iata cum pierdem dreptul la Justitie pt care am iesit in 89.Sa mai trecem in revista inca o "bomba" depunerea unei MOTIUNI de cenzura, de catre PNL NOU pe teme "votului prin corespondenta"A sarit in ochi ingamfarea UDMR-ului, care pretind ca trebuia sa fie consultati.Iata pana unde am ajuns ingaduind atatea, acestei formsatiuni culturale.Pe mine ma incearca amarul ca,prin umilele mele scrieri,am incercat sa sensibilizez oamenii simpli si curati ai acestei Tari din pamantul careia s-au nascut.Si acum il lasa de izbeliste.Pentru LINISTEA PERSONALIata,ne vom trezi in fiece zi in SFIDARI.Cand vezi ca totul se duce pe apa sambetei, fara ca oamenii sa se solidarizeze,SA FACA CEVA pt a impiedica,ne trezim acum,in ceasul al 12-lea ca nu mai avem NIMIC.Decat siguranta UE profitabila pentru straini.Si actualul PM Ponta ,de cand guverneaza,ne-a mai indatorat CU 12 MILIARDE DE EURO.Pentru ca suflul devastator al comu nismului "modern"il vedem in fiecare clipa, la puzderia de tv SI NU FACEM NIMIC!V-am promis un interviu la Comisia Nationala de DiscriminareAm fost refuzati cu desavarsire.Am "sensibilizat APADOR-CH!NIMIC!.Din 17 Feb. a.c. primesc fraze tip la mesajele mele in timp ce liota de functionari grasi, au intins mana de cateva ori la salarii, platite din durerea NOASTRA.Si peste tot e acealsi lucru.Noi clamam ca traim in democratie si traim in dominatie clara a neocomunistilor.Care s-au rafinat prin intoarcerea unor FII RISIPITORI,cu mai multa experienta in rele.Ce v-am relatat mai sus,se amplifica pe zi ce trece,LASAM LUCRURILE ASA?

Niciun comentariu: