vineri, 8 mai 2015

Erodarea increderii...

a inceput din momentul cand,DISPERAT ca sunt atat de persecutat politic,NIMENI nu misca un deget.Stai si te intrebi DE CE?Fac toate diligentele posibile pt ca cele 6 hot,def si irevocabile sa fie EXECUTATE.Dar executat sunt EU! Cer respecatrea legii si ma incarc Cu tot mai multe obstructii.Cu cenzura etraordinara,cum nici in comunism n-a existat!Si,disperat am intrat pe pag de f. a noului Presedinte care,dupa parerea mea,la 6 luni de la investire prin votul nostru, e prea meticulos cu lucrurile de insemnatate medie.I-am scris o scrisoare deschisa.ASTEPT RASPUNS.Am propus(si aici e explicatia de ce n-am mai postat nimic din 1.05.)Consilierului Piscociu.,pt o mai mare mobilitate in a rezolva plangerea noastra, depusa in Februarie,sa ne intalnim la o discutie.Mesajele mi-au fost respinse DESI,stiti bine ca iti vin confirmarile, ca a ajuns cu bine.Tel de la Cotroceni sunt directionate de centrala, de te lasi pagubai.Biroul de presa de la Cotroceni,desi D.na Bran a fost schimbata cu D.na Barsan, NU ARE o adresa IT.Asteptam acum, raspunsul la scrisoarea deschisa.Daca se va implini cele 45 de zile si nu vom primi raspuns,incepem campania de prezentare a ADEVARATULUI Klaus Iohannis.Pentru ca nu exista 2 adevaruri.Una spui in momentele oficiale si alta fumezi cand ti se cere,in cel mai democratic mod,RESPECATREA LEGII.Pentru care l-am votata din toata inima.Pana acum n-am vazut,sau auzit de vreo ACTIUNE ENERGICA.In favoarea celor multi care si-au pus SPERANELE in EL.Consultari,vizite,mustrari,aceasta = cu "lucrul bine facut"?Vom vedea!Sansa de a ARATA ca nu ne-a inselat INCREDEREA, ce i-am acordat-o prin vot,a generat ALTE asteptari! PANA CAND?In plan politic,INCLESTAREA intre cei MULTI din Parlament si cei care vor o CURATENIE GENERALA, a vietii noastre Economice si politice, a angrenat si PRIETENII de pretutindeni.Schimbarea de situatie a retinutei Udrea a generat alte discutii aprinse.Dar, deschiderea CUTIEI PANDOREI a avut loc cand FOSTUL PRESEDINTE s-a adresat Parlamentarilor cu "IMBECILILOR...."Vom asista la batalii si distrugeri de neinchipuit.DAR,in acest rastimp,SARACIA se accentueaza, VIATA noatra trece intre scandaluri, si CINE TREBUIE contabilizeaza.ASTA VREM?

Niciun comentariu: