marți, 26 mai 2015

Minciuna,la rang de adevar...

Unde te duci,sau cu cine vii in contact,constati ca minciuna,devine parte integranta din zi.Comunistii aveau un crez atat de puternic, incat te convingea ca minciuna spusa, e curatul adevar.Nici n-am facut ochi azi dimineata, si am avut parte de cea mai imputita minciuna.Pe Digi,acest post-vehicol al celor mai absurde minciuni,afirma ca Teoctist (D) a  lasat de bunavoie liber postul si a plecat "sa se reculeaga la Sinaia"In realitate, am condus o manifestatie asupra Patriarhiei, pt ai cere socoteala P.NF.Patraiarh, de felicitarea trimisa dictatorului, privind baia de sange de la Timisoara.Dragii mei, puteti verifica pe acest blog,la postari mai vechi, proba video la cele afirmate mai sus.Mai avem de la convorbirile de la Mitropolie,aproape o ora de filmari.Pe care,oricare din cei sensibilizati de aceasta grosolana minciuna, ne-a refuzat.Tinem, si ma gandesc sa postez si acest episod, din lupta noastra.Pe care neocomunistii, vor sa o intoarca in favoarea lor.Si,sa nu uit,pe postul lui vasile roaita din istoria lui roller, a fost scos de la naftalina,un ins care a trecut pe langa teologie,Numele de Baconscki va spune ceva?Inaintez inca un protest membrului CNA R.Herjeu,ziarist,care in aceste 2 saptamani n-a gasit un moment sa-mi dea un raspuns.Daca nici de aceasta data nu-mi raspunde,ramane sa-l "trezesc"eu.Am facut vorbire despre Presedintie care,de peste 4 luni,prin consilierul Piscociu NE REFUZA o intalnire cu delegatia Asociatiei.Presedintele mai are 11 zile pentru a ne raspunde la scrisoarea deschisa.APADOR si ANde Discriminare,toate slugarnice Guivernului neocomunist, ce le plteste salariile ,TAC!Ce ma invioreaza putin este "lupta" la baioneta, data de Ionel Lesu,fost mare Lider si actualmente Presedinte al Federalei Revolutionarilor, impotriva "impostorilor"Voi mai intelegeti ceva?Noi intelegem doar ca CONTESTAREA a inceput din INTERIORUL PSD.In ce priveste SSPR cum ati proceda, cand sunteti refuzati la contacte directe,cand nu ti se raspunde la tel,cand nu ti se da voie la audiente,nu cumva aceasta se numeste ABUZ DE FUNCTIE D.le Sanda?

Niciun comentariu: