marți, 1 septembrie 2015

De ce suportam?

Ca fenomenul noncultural (imi bag,iti fac...) ia amploare pe zi ce trece.Si NIMENI,  nu schiteaza o cat de slaba luare de pozitie.Nu va dati seama, ca acest fenomen, extrem de nociv si distrugator,se AMPLIFICA, in lipsa unei combateri.Cum calatoriti, cand auzi vorbindu-se (urland) doar despre sex.Cu el in gura e, de la cel cu tata-n gura pana la cel....In Cismigiu,locul predilect unde incerc sa ma destind,sunt un grup de tarani ce au un bagaj lingvistic, din epoca de piatra.Nu auzi decat sex,sex,si cateva  cuvinte, uramate ca incheiere,tot cu sexu-n gura.Desi Parcul e pazit,cei care sunt lezati si apeleaza la acest parazit,se aleg cu o privire de mameluc deranjat.M-am bucurat, huiduiala adresata Presedintelui Iohannis, deoarece imi arata ca n-am gresit.Ca IARASI SUNTEM PACALITI.Iarasi cultul fostei dictatoare, e un blestem.Cat de perfect au lucrat "serviciile" pentru a ne impune un tip corupt,scos in evidenta ca cel mai candid dintre muritori.Ne-am pacalit cumplit si suntem NEVOITI sa o luam de la capat.Dar PANA CAND.Viata noastra trece si cei de dupa noi sunt interesati de DISTRACTIE cat cupriunde,"insusirea" expresiilor tiganesti*(sa maora mama,sa-mi moara copii mei...)altminteri,se cred "neampliniti"Racnete peste tot,agresare verbala si chiar fizica,completeaza cosmarul care se amplifica.Politia e depasita de nr mare de infractiuni,in alte institutii nu ai acces,asa decurge zi de zi VIATA NOASTRA.Si asta ca nu ne-am IMPLICAT la inceput.Nici acum nu e prea tarziu,cu conditia sa revina acea SOLIDARITATE.Astefel,scapa cine poate.Asa cu spuneam,scaderea tva-ului ne va aduce dublarea impozitului si alte cresteri.Coabitarea dintre neocomunistii criminali a lui Blaga cu cea mai ramas curat in PNL  clocoteste.Anuntarea candidaturi la Primaria Cluj,din partea PNL, amplifica acea lupta surda.Strangerea pumnului de catre penalul Dragnea, da nastere la miscari subterane in PSD.Nu credeti ca denumirea de a-3-a Forta, data Partidului nostru, e cea mai potrivita?Umilinta,dispretul si sfidarea e tot ce ne dau "|alesii" nostrii.La Astra s-a gasit o gaura de 1 miliard de euro,responsabilul avea colici si a cerut instatei(care i-a si aprobat) sa mearga sa-si faca niste analize la Viena.Si eu am platit ani la rand asigurarea locuintei si cand am mers,in Primavara, sa cer sa mi se plateasca daunele,functionarii dadeau din colt in colt, pt ca STIAU.Si ATUNCII...?

Niciun comentariu: