joi, 24 septembrie 2015

Sfarsitul previzibil al...

al unui pupincurist.Care,la fel ca alti INTELECTUALI,s-au vandut pe 30 de arginti.Am fost prezent in Parlament la "investitura" si la celalte declaratii de presa.Am asistat la o prabusire totala, a celui care se intitula Junalist si Scriitor.Il ASIGURA pe P.M.Ponta ca va face si va drege...si cand s-a vazut in jiltul functiei din TVR, a procedat dupa cutuma comunista.A aprobat emisiuni de rahat, rasplatite regeste din banii opriti cu forta pe facturi,si mana libera la cei care aveau spatele asigurat politic, in speranta iluzorie ca va fi aparat si mentinut.Sa dau numai un ex.Mircea Dinescu , pentru cateva zeci de mii de euro din banii nostri munciti, sa ne prezinte niste "mancaruri" Cui, unor hamesiti de saracie.De ce sunt atat de necrutator, cu acest individ?Deoarece in Martie '90, i-am salvat viata in Piata Universitatii.Un grup de tineri "scutieri",(de peste 45 de ani)incolonati dupa toate regulile,au venit decisi sa-l termine pe acesta, ce statea de vorba cu Emil Hurezeanu, in fata salii Dalles.Am intervenit de urgenta cu camarazii mei, i-am alungat pe scutieri.L-am rugat, timp de 2 ani,sa ne acorde 3o min. de emisiune, sa facem publice, persecutiile inimaginabile ale guvernantilor.Evident ca ne-a dus cu presul A intuit ca vom acuza pe cei care-l proteja.In prezent El e terminat,in schimb, Emil Hurezeanu,pentru care aveam o stima deosebita,de pe vremea cand lucra la Europa Libera, e AVANSAT. CA COnsul al ROMANIEI in Gerrmania.Deja  s-a facut de cacao, cand era sa intre in greva foamei, in sprijinul "tatucului"sau, S.O Vantu.In preezent esichierul politic se prezinta astfel:NU AVEM OPOZITIE ADEVARATA.RESTAURATIA COMUNISTA pe care TOTI se fac ca nu o  vad, e formata din Aripa FSN-ILIESCU-PSD la guvernare si aripa FSN-Petre Roman ce incerca sa le traga presul.Societatea noastra e CONDUSA DE PENALI.Ilici Ilescu CRIMINALUL,P.M.Ponta,Dragnea in curs de definitivare a hotararilor penale,BARONII ROSII DECIMATI DE EROICUL D.N.A Si ce ne mai ramane,RUSINEA,INTOARCREA IN EVUL MEDIU, si NEIMPLICAREA.CE SE VA RASFRANGE ASUPRA COPIILOR NOSTRII.Ca sa fie confuzia si mai fina, se da un comunicat in care PNL are 42% iar PSD 35%.Cu alte cuvinte exact ce aratam noi de atat amar de vreme, SCOLAT'E TU SA SED EU!

Niciun comentariu: