luni, 7 septembrie 2015

Inca o "citadela" din sistem,franta...

ERA al 2-lea om in stat, care statea excelent la SIMPATIA publica.Inca o dovada ca Romanii voteaza din impresii si nu din GANDIRE.Din analiza fiecaruia,dupa cum il duce capul.Si iata ce MONSTRII am votatat.De 22 ori.Il cunosc in amanunt pe "dr oprescu" Am fost candidati la Primaria Generala in2004,impreuna cu Ierbasu.Acolo ne-am cunoscut si contrat, toata luna.Regret plecare din aceasta lume, a celui care a fost, dar eu,fiind "Golan", nu mi s-a permis,de catre CNA, nici clipul publicitar(il gasiti in postari mai vechi)si tot am luat, cu 277 voturi mai putin, ca dr oprescu.I-am descris pe larg, in cartea mea "DESTIN", SI CEA MAI PREGNANTA TRASATURA CARE, LA UNII Romani,devenea bunatate.Era LACOMIA.Pana sa fie ales, in primul mandat,CONDUCEA 8 SPITALE.Precizam  in carte ca,plecand dimineata la vizitarea acestora,pana seara nu reusea cel putin sa le acopere..Dar INCASA salariile coprepunzatoare.Nu obisnuiesc, sa dau intr-un individ cazut,chiar daca e fiu de fost securist(care mi-a distrus cariera) dar felul flegmatic si superior, in care te "cantarea",rasuflatele sale "zmecherii" pe care le folosea,l-a facut simpatic.Marele Dr n-a operat si nu a salvat pe nimeni persoanl,dar, in calitate de Director(la oricare spital) dadea ORDIN si asa a devenit,la un monet dat,indispenasbil.Si acum ,la greu, a devenit al 2-lea plangaret, dupa stim noi cine.Presedintele Iohanis,dupa cum se comporta,mare mirare sa nu-l vedem langa Oprescu, avand in vedere ANTECEDENTELE(copii,5-7 case) facute din truda, la meditatii nefiscalizate.Daca EROII din DNA care au zguduit din temelii "mitul"invincibilitatii, vor merge pana la capat LE,STAM ALTURI!Dupa unele stiri,i se pregateste "fiesta" "Buldogului"Stirea mi se pare credibila deoparece PNL nu poate coabita, politic< cu 2 sabii in aceiasi teaca.La tot acest JAF GENERALIZAT,NOI am considerat, ca trebuie sa oferim O SANSA, celor care vor, CU DEVARAT, intrarea in NORMAL.Asa a aparut infintarea Partidului pentru ca,prin Parlament,in modul cel mai pasnic,SA SCHIMABAM aceste crime, impotriva urmasilor nostrii,in prosperitate si normalitate.Depinde cum VETI VOTA!

Niciun comentariu: