miercuri, 30 septembrie 2015

Suntem alaturi de tine,IONUT



Piata Universitatii.Locul care ne-a ridicat in ochii tuturor,un intreg Mapamond respecatndu-ne.Venirea ortacilor lui Cosma,ne-a readus,asa cum am mai spus,inapoi in evul mediu.Ca Asociatie Revolutionara,in Tribunalul Bucuresti,la infintare,in 1996,ne-am pastrat aria, in care am actionat in 21 Decembrie 1989.Prin Hotararea  definitiva si irevocabila  nr 47 PJ,aveam si am avut sub control TOT ce se intampla in acest perimetru.Au fost atatea,incat cele mai violente imi revin in memorie.Violente erau incercarile ANUMITOR forte care,incitand la ocuparea Pietii prin blocarea acesteia,incerca sa atate ura impotriva noastra.Tot ce am pastrat pana in acest moment, incearca sa pangareasca impostorul de "mare" regizor Iliesiu Sorin.I-am adus personal la cunostinta ca savarseste un sacrilegiu.I-am dat ex un caz de neclintit din credinta noastra Crestina, dandu-i ex. unui om care a fost omorat intr-un loc, de un autovehicul si ca IN ACEL LOC i se pune o cruce si i se aprinde,sporadic sau permanent,o lumanare.Asa e si cu Troita din Piata Universitatii, unde am lasat insangerati si omorati acei COPII, care s-au jertfit in 1989.Aiurea,ce sa intelega un ATEU.Revin la ziua de azi si va senalez un caz, iesit din comun.Tanarul din forografie, pe nume IONUT, care,la un miting din 2012,,participand cu prietena,pe parte fantanii, la o hartuiala cu jandarmii din perimetru,a fost violent agresat.A fost dat filmul schilodirii monstruoase a acestuia.Pentru asi arata zelul si "pricepere" in reprimare,9 jandarmi au tabarat asupra lui Ionut care,PASNIC, stationa pe trotuar.Huidumele(vazute in film) au tras si lovit atat de cumplit, incat Ionut,fara a avea vreo vina,i-u fost smulse, pur si simplu GAMBELE.A urmat suferinte inimaginabile, prin tot felul de operatii,implantarea tijelor si suruburilor metalice, pentru a corecta aceste crime.Marele Minstru Stroe,cu vorba sa baritonala,a promis cate-n luna si stele.A fost un FASSS.A primit o "pensie" derizorie si al 2-lea FASS a fost cand,dupa ce ecourile din presa s-au stins si "marele" gadea l-a uitat,i-au mai fost "retrasi" 300 lei din ea.IONUT, mai rabda putin si vei fi razbunat.Toti cei care au ramas insensibili,dupa ce ti-au distrus VIATA,VOR PLATI in fata Instantei. NOI iti promitem.Pana atunci,dragilor,fiti alaturi de aceasta victima.

Niciun comentariu: