marți, 15 septembrie 2015

Inca o dovada...

ca neocomunistii(vechi), divinizeaza, pe cei care au preamarit dictatura si comunismul.Care au facut,cu "talentul si inteligenta", ciuma comunista, sa patrunda in cele mai intime fibre, ale Neamului Romanesc.Dupa "marele cantaret" Adrian Paunescu,iata alt si mai mare, admirator si adorator al cuplului dictatorial careia,in 75-89 (si chiar dupa) cu pletele-n vant, Vadim deversa cantari peste cantari,imnuri peste imnuri de slava, in timp ce poporul murea de foame si frig.L-am cunoscut indeaproape pe cel care a fost "tribunul",fiind acreditat la PRM, timp de 3 ani.Fiind acreditat si in Parlament tin minte momentul, cand Basescu a incriminat PCR, sustinand ca a fost un partid criminal."Tribunul", asa cum am afirmat mai sus,cu inteligenta sa, a reusit,sa extraga din sufletul Romanilor(o parte)bunatatea,dragostea de glie si increderea.Acestea sunt "factorii"nasterii PRM-ului.Pe care l-a folosit, ori de cate ori a fost nevoie.Punerea pietrei de temelie"a inchisorii coruptilor" a fost o farsa extraordinar de bine regizata.Cand a defilat in plen cu acel benner mi-am at sema de diabolica manipulare a sufletului Romanilor.Si iata,timpul mi-a dat dreptate.Rand pe rand, cei mai apropiati "patrioti" l-au parasit sau tradat, dovedind cele afirmate mai sus.E de pomina lupta dintre cel mai apropiat sustinator Funar si tribun.Asa de bine a apasat pedala sufleteasca, ca cei care au crezut in el, erau in stare sa sara-n foc.Grandomania prin care cerea ca,la intrarea sa in sala conferintei de presa, asistenta sa se ridice in picioare, Pe mine m-a costat,asa cum am mai spus,acreditarea.Dar in ultimul timp,datorita TREZIRII colaboratorilor,iata ca tribunu' a ajuns de ras.Pana si senatorul Marius Marinescu,vorbind din varful limbii si laudandul,nu l-a mai sprijinit in nici un fel.Urmeaza ca,dupa linistirea lucrurilor, sa inceapa un adevarat cosmar, pentru salariatii sai.Despre morti, NUMAI DE BINE.Dar cand cele de mai sus,traite de subsemnatul si cei de varsta mea,ortodox fiind,eu nu pot sa inchei decat cu, IARTA-L DOAMNE CA A STIUT CE FACE! Nu cred ca,"tovarasii"  care INCA n-au facut CUNOSTINTA cu sapa si lopata,ii vor face inmormantare cu onoruri.Atunci CHIAR s-ar LEGIFERA  restauratia comunista, sub vopseaua NEOCOMUNISTA!

Niciun comentariu: