marți, 24 noiembrie 2015

Ne fuge pamantul...

de sub picioare.Nu,nu e o figura de stil ci cel mai crud ADEVAR.Din multitudinea semnalelor trase pe acest blog,iata ca avem DOVADA, ca,pana in 2018-19 vom deveni COPIII STRAZII in cel mai autentic format.Daca in Iunie a.c aratam ca 1/3 din cel mai bun  pamant al  TARII, era in posesia STRAINILOR,iata ca ,in mai putin  de 5 luni, inca 10% din PAMANTUL TARII a fost cumparat de o FIRMA STRAINA.N-am nimic cu strainii,suntem in UE, au banii,pot cumpara orice dar nu SUPORT sa stau pasiv cand,folosindu-se de SARACIA noastra,acesta ne inghesuie la colt si ne spoliaza, de ce avem mai de pret.Nu ma da dragostea afara din casa, fata de unguri dar,trebuie apreciat Victor Orban care,cu toata opozitia grangurilor de la Bruxeles,i-a jucat pe degete.Ca prima masura a cerut un moratoriu.Apoi prelungirea acestuia.Si cand s-a vazut cu saci-n caruta(voturi suficiente) a trecut ca fulgerul o lege prin Parlament, care interzice VANZAREA CATRE STRAINI,CHIAR SI PRIN INTERPUSI a pamantului.Cati ministriu ai agriculturii am avut in acesti 26 de ani?Cati,inafara de Ministrul Tabara au incercat,cel putin?NICIUNUL! DE CE?Simplu"noi nu ne vindem ara" ci o dam pe NIMIC.Se stie cine a avut si are asceste metehne criminale.Alertez pe Romanii din  cele patru zari, sa ne sprijine, intrucat curand,nu vor mai avea proprietatea termenului ACASA.Pentru ca Romanul, fata de alte natii,are in cromozomii sai o chemare ce se amplifica,departe de glia in care s-au nascut, sa fie rupti de DORUL EI.Si acum, pana nu e prea tarziu VA CHEM, FRATILOR sa FACEM CEVA.UN SITE DE STRANGERE DE SEMNATURI.Pentru a sili Guvernantii SA CEARA UN MORATORIU.VOI INTERNAUTII MEI ISTETI,CE ATI SPART BARIERA PUSA DE CEI CARE MA URGISESC,Mobilizati-va voi, Tineretul, pentru ca TARA voua va ramane.Eu mi-am facut datoria.Si camarazii mei,  f. putinii si sunt grav bonavi  nu mai pot  iesi la lupta.ASTEPTAM!DOMNUL FIE CU VOI!

Niciun comentariu: