vineri, 27 noiembrie 2015

Revolta se propaga..

inclusiv, la cea mai credibila Institutie  din Romania,Parchetul Militar.Ieri,fiind citat ca martor in dos. Mineriadei, ca parte vatamata,i-am dat relatiile necesare Magiratului Procuror, care m-a audiat.Mi-a atras atentia ca nu va lua act decat de subiectul dezbatut,I-am descris,cu lux de amanunte, cum se  incepe atacul impotriva Instituitiei, printr-un impostor Teodor Maries.Asa cum am mai scris anteriror pe aceasta pagina,dar trebuie sa repet,acest impostor a primit "sarcina" sa arunce cu noroi, sub prtextul clasarii dos Revoluitiei.Acesta NU AVEA nici un drept: sa reprezinte Romania la CEDO, nu avea dreptul sa preia dosarele Revolutiei intrucat, NU a fost in Revolutie,NU are Certificat de Revolutionar,nici vechi nici nou, s-a istalat prin frauda, in fruntea Asociatiei 21 Decembrie , prin alungarea veteranilor si aducerea de la Pitesti a 11 "revolutionari" ca sa se aleaga SEF, A dat declaratii in dosarele legii 341, ceea ce e infractiune curata,a montat scena recent, in Piata Universitatii (am facut proba cu ce bani) "conduce" asalatul impotriva clasarii, dar nici unul nu sta langa el, ca veritabil veteran.Sunt o adunatura petrita, in care gasesti si Revolutionari autentici si lumea pestrita a provocatorilor.Or LUMEA vede si nu STIE.De aici, PRESTIGIUL unui OM, a unei INSTITUTII sau a unei COLECTIVITATI, e compromis.Toata acea lume pestriuta, care se agita (majoritatea) pentru o plata, sau avantaje, a distrus si a facut ca toata acea putere de solidaritate incipienta, a sufletelor tinere, sa fie marcate.In numele acestei infrangeri nemeritate, am facut declaratiile care ii va demasca pe TOTI.TREBUIE sa reducem la TACERE sau chiar la separarea lor,catva timp, pentru ca un individ care vrea sa-si spuna of-ul, in spatiul sfintit cu sangele acelor copii, trebuie sa aiba securitatea sufleteasca si fizica asigurata, prin indepartaterea acestor rebuturi umane.Tot la aceasta audiere,am relatat despre CENZURA totala, in care imi desfasor activitatea ca jurnalist,Membru al FIJ,despre macelarirea blogului,despre trimiterile postale care dispar,Cel mai mult a impresionat pe cei de fata,cand am produss PROBELE a 4 tentative de omor savarsite asupra mea si NE ANCHETATE cat si MOBILUL, de a nu ne pune in executare, cele 3 hot,def si irev. ale CAB supervizate de o hot def si irev a ICCJ prin care am facut DOVADA ca REVOLUTIA ADEVARATA continua si implicit, LOVITURA DE STAT nu mai poate fi NEGATA.Va dati seama ce MIZA e la mijloc.Ar fi necesar ca TOTI, cei care au fost rasfatati,de presa COMUNISTA ca "revolutionari" sa returneze TOT la bugetul de Stat.Am mai facut DOVADA ca mercenarii lui Iliescu faceau greva foamei pt marirea indemnizatiei NECUVENITE, in timp ce noi demolam statuile,il speriam pe Patriarhul turnator, protestand zilnic, pentru LIBERTATE  si DEMNITATE.Iata ca lucrurile incep sa se limpezeasca.DA DOAMNE, CAT MAI REPEDSE!

Niciun comentariu: