sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Revolta..2

Am lasat la urma explicatia terifianta a "activitatii" impostorului Maries.Cei care l-au dirijat, trebuie sa se teama,de acum incolo si de umbra lor.Deoarece,din marturiile veteranilor, ce ma cunosteau si nu aveau retinere fata de mine,din conferinta de presa, tinuta dupa "spargerea si incendierea arhivei"puse cap la cap, a reesit otrava turnata de acesta,cu ajutorul "sectantilor si acoperitilor" din presa(care presa?) ce l-au purtat ca pe un "erou"De ce am afirmat, ieri, ca acesta e provocator, in demonstratia impotriva clasarii dos Revolutiei?Deoarece a avut, un ROL DETERMINANT, in a servi prourorilor ce au clasat dosarul,motivul legal al clasarii,intrucat probele au fost DISTRUSE, de acest impostor.Scenariul a fost simplu.A facut greva foamei 107 zile,mediatizate intens de ciraci, in timp ce el lua masa la restaurantul din spatele sediului As "lui" in cardasie cu George Costin fost secretar de stat la SSPR, s-a substituit noua,a intrat in posesia dosareleor predate de CEDO, le-a "depozitat" la sediul din Batistei,a avut loc o "spargere si tentativa de a incendia locul"chipurile pt a sterge urmeleNe-a aratat urmele la C.P, dar in acest interval, toate jurnalele de lupta ale UM, dispuse in Piata Universitatii, in noaptea 21/22 Dec, au fost "periate" si sterse toata VINOVATIILE celor care,din zel,au tras.De aici iritarea impostorului Maries ,cand l-am intrebat direct, a sarit la bataie.Cu 2 ani in urma, l-am actionat in judecata, la Trib.sector 6.N-am avut bani, sa achit taxa de timbru, de 6448 lei, echivalentul legal, la daunele pe care le-a produs Asociatiei pe care o conduc, dar mai ales acelor copii, lasati insangerati pe caldaram, in acea noapte.Dar si Revolutiei curate,in general.Si iata cum un neica-nimeni arunca cu noroi si murdareste in continuare, viata publica, aducand atat prejudiciu de imagine, atat unor Institutii cat,mai ales, Romaniei.Sunt convins ca LEGEA isi va face datoria.Mai vreau sa mai limpezesc un lucru.Fac precizarea ca,dupa 1 Ian 1990,desi securistii mi-au distrus cariera,am hotarat sa judec omul dupa faptele sale.Dar cand te intalnesti cu acea INGAMFARE GRETOASA  a fostilor securisti si in ziua de azi,actionezi de n ori mai dur.Asa a fost cand i-am relatat celui care ma audia, faptul ca Adrian Sanda,fost colonel STS, REFUZA, citez,lui Flueras,chiar daca are atatea hotarari NU-I DAU DREPTURILE.Ce ati facut voi in acest caz,cand 7 camarazi sunt bolnavi cronici din cei 17, ce mai exista la limita, dupa ce au fost torturati,arestati si dati afara din serviciu de iliescu cu litera "i"?Asa cum am mai spus,aceasta mafie a mercenarilor iliescieni NU POATE sa recunoasca cele 4 hot, deoarece ar fi condamnati pentru LOVITURA DE STAT.NOI DEMONSTRAM,PRIN ACESTE 4 HOT, judecate de 23 de complete de Judecata,ca REVOLUTIA ADEVARATA, CONTINUA.Am depus pe blog si la aceste Instante doat 3% din  probele vide filmate in acesti ani.Am sa fac toate diligetele,sa postez din nou,testamentul sters, de criminalii, care vroiau ca sacrificiul acelor copii sa nu fie cunoscut.Ca ISTORIA ADEARATA a ACESTUI NEAM, sa fie cea falsa, tesuta cu abilitatea data de cei 30(sau cati or fi) de arginti.Vreau sa dau publicitatii la TVR, toate aceste probe ce atesta ca Neamul nostru nu e LAS.CI DIMPOTRIVA, Daca ma sprijiniti, prin asaltul canalelor TVR, de ami permite sa le prezint,va fi o mare lovitura pentru REFACEREA ADEVARATEI IMAGINII A  ROMANIEI.Astept sa ma sprijiniti!

Niciun comentariu: