miercuri, 4 noiembrie 2015

Rafuiala intre banditi!

Asa privesc eu cererea, viceprim ministru al guvernului si al ministrului de INTERNE,genralul Oprea Care,intuind MOMENTUL  a adresat o cerere Minisaterului de Finante, in care solicita ,pentru desfasurarea in buna conditiuni a "situatiilor operative"???? (motivul).incredintarea catre MI a sediilor confuscate.O polia platita intre borfasi,ar fi la prima vedere.Dar lucrurile sunt mult mai adanci.Avand in vedere ca prin condamnarea si sachestrul definitiv, desavarsit printr-o hota def si irev, MF era obligat sa le vanda sau sa scape de ele.Tinta e sa lase, sau sa-i spolieze, prin pretinderea unei chirii exorbitante,mai ales a sediului Ant 1 si 3 din Sos Buc Ploiesti.Imi vine sa le plang de mila ciuvicilor,chireacilor,etc etc,etc.. ce vor ramane fara obiectul muncii.Fara hrana "spirituala", prin care a sters ultimile urme de speranta si umanism, in cariera lor.Uaaauuu, ce vor sari in ajutor agentiile straine.Care NU STIU sau nu VOR sa atie ADEVARUL.Care inalta imnuri pentru che guevara,ridicandu-l in slavi ca erou,cand el,mai cumplit  decat comunistii autohtoni, ce impucau, fara judecata oameni fara vina , pe matrginea santului.Asta era si mai feroce.Dupa ce si-a terminat "treaba" in Cuba, a "exportat",in numale comunismului, teroarea in Bolivia si alte Tari din America de Sud.Si occidentul i-a inaltat ode.Asa cum ,in nestinta lor(sau din alte motive) a facut din Gavroche,eroul revolutiei,un nou Vasile Roaita al propagandei.Intrucat acel copil n-a fost cu noi.Am expediat unei bune prietene din Canada,prin care corespondam prin mesaje,Lucia Gorea,romanul meu "Destin", la o manifestare privind cartile aparute in 2009.Am rugat-o sa scoata in evidenta cele de mai sus.Am expediat cartea,a disparut,am actionat Posta in Judecata,m-am judecat 4 ani si am pierdut.In acest jurnal de front,am descris cu lux de amanunte,cum am intiat si condus un mars aspra Patriarhiei, pentru ai cere socoteala neFERICITULUI Patriarh Teoctist ,pentru felicitarile adresate dictatorilor pentru baia de sange de la Timisoara, Care, de spaima noastra,s-a oprit din fuga la Sinaia.Acelasi parinte stoica ne-a insotit si la discutiile(avem 3 ore video) din Consistoriu, privind aceast tema.Am facut aceasta aducere aminte nu pentru a ne arata ce duri am fost atunci, ci pentru ca URMASUL lui,Daniel e mult mai culpabil decat predecesorul.Care in loc sa pastoreasca,sa le lumineze, sadind in sufletele acestor napastuit CREDINTA, ne provoaca cu  tinuta de avar decat cu smerenia  si CAINTA datorate mantuitorului.De la inscaunare, unde a promis marea cu sarea,am ajuns sa constatam, ca suntem in 1990.Reformarea Bisericii si scoaterea din randul slujitorilor  a celor care AU VANDUT sute si sute de SUFLETE securitatii,nu s-a CLINTIT NIMIC.Dar,un bob zabava!

Niciun comentariu: