sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Presedintele a TRADAT!

Gasiti la postari anterioare,scrisoarea  adresata noua, cu semnatura de rigoare,ca mutumire pentru efortul depus in alegerile de anul trecut.Gasiti pe pag presedintelui 2 probe,una scrisoare deschisa prin care ii aduceam la cunostinta, ca 8 camarazi au fost ucisi, dupa 1 ian 90 si nu s-a facut nici o ancheta si cererea noastra de a fi admisi la convorbiri.Au fost admisi liviu mihaiu,aceasta rapandula care a distrus,ca guvernator al deltei dunarii,cat a putut.Faptul ca e pupincuristul orcarei forte care-i poate aduce un avantaji il acuza.Ionita alt "sclipitor in papagal" care n-are pe nimeni in spate,nici o participare la vreo actiune,ci doar acum ,cand se hotaraste SOARTA UNEI NATIUNI.sunt primiti ca"reprezentanti"Cine i-a numit,ce propuneri,ce voturi,din partea CUI? Dragii mei, cu asemenea sansa de revolta,dupa acea trsagedie,poate nu ne mai intalnim(eu am 74 de ani) VOI TREBUIE SA TRAITI SI SA INVINGETI! Astfel e sigur ca Tara va fi distrusa.1/3 din cel mai fertil pamant e vandut,celelate crime le cunoasteti.M-a impresionat, un slogan simplu, dar zguduitor din Piata"Bunicii,la razboi!Parintii nostri in Revolutie!E randul nostru sa ne schimbam destinul NU UITATI!!!Anuntam ca ,acum 3 luni,am depus actele pt inscriere a partidului, a-3-a FORTA.I-m explicat Presedintei de complet urmatoarele Partidul Revolutiei-1- pentru ca ne-am constituit in 7 Iunie 90 in partidul Revolutiei Crestin Democrat.Care,la congrsul I al "Golanilor" Pietii Universitatii il aveti pe blog(noemb.1995)in prezenta a 948 de delegati ,in sala cinema "Floreasca)(il avem inrgistrat in totalitate 8h30 min.)am comunicat ca am strans TOT ce a trecut prin Piata ,ajungand la peste 36.ooo membri.Ancheta faradelegii infractorului Codrin Stefanescu care ne-a impiedicat,cu 1118 candidaturi sa intram in alegeri,in 1996.Restul l-am postat aici.DE CE al Revolutiei? Pt ca avem 3Hot ale CAB  si o hot toate definitive si irev si repet, 23 de complete de judecata au CONFIRMAT, prin aceste ,ca REVOLUTIA ADEVARATA, asa cum am mai scis,CONTINUA!Pe blog gasiti celelate explicatii!Fac un apel disperat la toti vizitatori acestui blog,la Romanii de pretutindeni sa ne sprijine si sa condamne URMATOARELE PROVOCARI. Ce urmeaza? Distrugerea si aducerea sub control a acestei superbe revolte a TINERILOR.Din experienta,sunt sigur ca la cat sunt de lasi,vor urma provocari, la adapostul intunericului,vor fi victime,se va interveni in forta, si Piata, va avea soarta nasterii si decesului aliantei civice(cei in varsta cunosc evolutia.Va cer TUTUROR, celor care VOR ADEVARUL, sa sileasca TVR-ul sa ne dea prilejul sa facem publice probele ,intrucat platim obligati prestatia acesteia,ori noi nu ne vom cobora la tel. comerciale alaturi de odiosi(120 posturi)care manipuleaza atat de cumplit acest popor.Daca noi care suntem constituiti legal ca reprezentanti ai acesteia,cum pot secaturile sa intre la convorbiri si liderii adevarati sas fie interzisi?Nu vedeti ca venirea in piata(cand cred EU,si in data pe care EU o consider,seamana leit cu purtarea predecesorului?Dac sunteti isteti si spargeti barajul,m-ar bucura,chiar daca voi fi injurat.Asteptam sa ne sprijinit pentru VOI, nu pentru NOI!

Niciun comentariu: