marți, 12 aprilie 2016

A inceput...

batalia, pe viata si pe moarte pentru CIOLAN.Care vor fi mai "dibaci", care vor da cu subsemnatul unde trebuie, isi va spulbera adversarii.Asa cum spuneam, PNL prin "infratirea" cu aripa FSN P.Roman, va fi dinamitata din interior,practica acestui PDL, a aratat ca totul de va incheia, cu un nou USL care,in esenta,certifica revenirea comunistilor la putere.Am facut ce era mai corect si am postat lucruri vazute de mine,pe viu.Faptul ca nu am acelasi LIMBAJ, ca cei trecuti prin sita "stefan gheorghiu" ca sunt SINGURUL care are curajul, sa spuna adevarul clar, pentru a trezi constinte,sunt nebagat in seama.In lupta noastra, nu ma izbesc decat de "fidelii" lui iliescu.Asa am avut parte de lovituri extraordinare, la infintarea Partidului Revolutiei a-3-a forta.Am predat Instantei care ne-a refuzat inscrierea toate cele 5 hotarari,def si irev,.ce ATESTA (prin judecarea de catre 23 Complete de Judecata,ca NOI, ultimii supravietuitori din 21/22 Dec 89, din Piata Universitatii, am CONTINUAT si continuam si in prezent, REVOLUTIA ADEVARATA.Av. se numeste VALDAESCU CARMEN.Ferti-va cand o inalniti deoarece e disperata dupa tepe.Intrucat trebuie sa se imparta intre o fetita de 7 ani plina de sarme,suruburi si tije, si mamelucul Algerian care o asigura de calareala.Am facut Plangere Penala, deoarece membrii care au "cotizat",trebuie sa-si recapete banii luati.Pentru a merge cu executarea mai departe,am fost ,in calitate de jurnalist si Presedinnte, la Decanul Baroului Bucuresti, pt ai aduce la cunostinta, infractiunea comisa de un avocat din Baroul pe care il conduce,i-am propus sa ne dea un alt av, pentru a continua procesul de executare.D.l Decan Ion  Dragne,ales dupa mai multe tururi,mi-a vorbit frumos,cand l-am sunat sa-mi  comunice hotararea,foarte"oficial"mi-a comunicat, CA NU SE IMPLICA.M-a pus pe ganduri, deoarece la tote nivelurile si in toate colectivitatile, sentimentull generat de EFICIENTA D.N.A, le-a trezit instinctul de conservare.Si e atat de puternic, incat ma si mir, cum se mai mmisca CEVA, in aceasta Tara.In schimb,stirea, ca proprietarii isi vand pe nimica padurile(care au mai ramas), mi-a produs o durere in suflet, intrucat am mai scris,maine poimaine,cand ma voi duce lanaga ai mei in glia din care m-am nascut,NU CONCEP sa ma duc cu APROBAREA unui STRAIN.Am cerut Europarlamentarului Ion Mircea Pascu sa ceara,in Plenul Parlamentului,CUM A FACUT UNGURII,UN MORATORIU asupra vanzarilor acestei avutii . M-a trata cu tacere.Ne vine noua randul la viitoarele alegeri....dar va fi prea tarziu!

Niciun comentariu: