luni, 25 aprilie 2016

Dragii mei internauti statornici..

Astazi va voi face destainuiri, ce va va mobiliza.Pentru ca DE UNUL SINGUR,impotriova tuturor, e imposibil!VREAU, cat ma mai tin puterile, sa fac tot ce pot, pentru a lasa urmasilor, un drum spre inainte,.NU SPRE DEZMEMBRARE.Daca va uitati pe posatrari mai vechi,veti vedea DE CAND am tras SEMNALUL de alarama, ca suntem la 2 min. de a FI AI NIMANUI.In propria NOASTRA TARA(cat timp?)Ati vazut cat de disperat a fosta facut,abia ACUM, un apel castre Parlament sa modifice Legea, care prevede obligatiile strainilor, care cumpara pamant.CU HECTARUL.Eu am dovedit, in acea postare, ca numai firma Austriaca, care ne-a lasat muntii golasi, a cumaparat in nestire.CU BANI PUTINI.Apelul disperat era ca aceasta Lege trebuie modificata DE URGENTA!!! SI inasprita!Mai bine mai tarziu...Tin sa mai subliniez .inca odata,cat de otravitori sunt unii din Europarlamentari.I-am facut,inca de acum 2 luni,o rugaminte Europ.Ioan Mircea Pascu.Pe care il c redeam un om modern.Sa faca o interpelare in Parlamentul European si sa ceara, un MORATORIU de 5 ani.In Parlament, am facut interventii, in acelasi sens.Si iata ca,foarte finut,s-a declansat acest semnal extrem de primejdios pt noi si VIATA NOASTRA.Va dau o tema de meditatie,Ce veti face cand Institutul de Statistica va comunica ca s-au mai vandut inca 2-3 mil de ha?Ce vor face URMASII NOSTRI?Se vor pribegi din cauza neimplicarii nostre ACUM!NOI am continuat lupta si am depus,inca din luna Mai 2015 dosarul pentru inscrierea Partidului Revolutiei A-3-A fORTA.S-au inscris 150 de noi Partide.Al nostru nu" dadea bine", intrucat ameninta,prin programul politic si statut, LINISTEA PUTERII DE OCUPATIE.Ne-au "strecurat" o avocata, ce a intrat in avocatura fara exeamen,care ne-a torpilat inscrierea.Dupa 3 termene ne-a respins inscrierea,am depus un nou dosar si tot aceiasi avocata, a :uitat" sa stampileze si sa modifice statututul, cum a cerut Instanta.Am depus  alt dosar(e necontencios si poti sa depui alt dosar)al 3-lea,s-a judecat un ternemn,avocata a spus sa cer Instatei sa -l lase la urma, n-a venit,Instanta m-a intrebat ce cer,am spus ca avocata.....RAMENE IN PRONUNTARE.Am declarat Apel.Astept citatia!Aceasta e patimirea noastra, in continuare.Si puterile ne lasa,batranetea apasa din ce in ce mai greu.Dar mergem neclintiti inainte.Miza e prea mare ca sa ne oprim!

Niciun comentariu: