marți, 5 aprilie 2016

Ne alaturam:

protestului privind construirea Moscheii,reactivata cu prilejul vizitei actualului Presedinte, in Turcia.Provoc actuala clasa politica, sa dea dovada de PATRIOTISM si sa declanseze un referendum, ,pentru ca ROMANII sa HOTARASCA.Din experienta, sunt convins de utilitatea acestuia. Eu unul vad staruinta construirii acesteia, ca pe o noua forma de a ne umili.Stiti bine cate suferinte,cate fete si baieti, erau dusi la Stambul,cate bogatii.Vrem sa trecem in uitare si diferitii, ni le aduc cu cinism, in amintire.Vom fi alaturi, de ce care vor iesi,pasnic, sa-si spuna optiunea.Protestam impotriva denaturarii voite, a notiunii de EROU.Aceasta presupune, ca te-ai jertfit pentru PATRIE.Or tragedia de la Colectiv, n-a avut aceasta sustinere, pentru ai declara EROI si a le construi un MONUMENT.Am cunostinta de disparitia unor sume, ca s-a "imputernicit" o firma, care nu mai e de gasit,etc Tipic ca la noi!Dar ce mai e NEMURDARIT, in ziua de azi?Protestaez, ca cel mai vechi jurnalist acreditat in Parlament, impotriva ideilor de la stefan gheorghiu,incet incet,modifici tot, ce te mai RETINE.In a distruge si cea mai ramas.Luni ,cand m-am prezentat la activitatile Senatului,am fost surprins, ce  zel aveau cateva consiliere(n-are importanta partidele...) in a strange semnaturi pentru debarcarea Presedintelui Tariceanu.Cat de mieros, erau imbiati sa semneze.Si de fiecare data,UNPR, a taiat macaroana PNL(cat mai exista din el) si ne-a dovedit si MI-A dovedit, ca teoria cu mai rasfirati  tov, e la mare cinste, indiferent de vointa celor pacaliti.Am fost impresionat, de interviul dat de fost Ministresa a MUNCI,D.na Senator Campeanu,cand ne-a aratat ca o preocupa zi de zi, problemele sociale SI ALE celor usuiti de tandemul BASE-BOC.Am fost surprins de declaratia fostului Director STAUSS-KHAN, care a spus simplu, ca nu FMI a decis taierile din 2010, ci duetul criminal.Deci am suferit DEGEABA.Ca in toti acesti 26 de ani.NOI vom continua LUPTA!Sunt sigur ca, in scurt timp,vom avea vesti bune(eramn gata sa scriu ca soarele...) dar mi-am adus aminte de semnul electoral, care a dezlantuit infernul, peste Romania.Mai ales ca vin alegerile si,mai stii....?

Niciun comentariu: