miercuri, 20 aprilie 2016

APEL DISPERAT!

FRATI ROMANI,va rog sa va solidarizati cu mine,intrucat sunt tinta unei CENZURI CUMPLITE.Si sunt cel mai vechi jurnalist, acreditat in PARLAMENTUL ROMANIE.Deci SFIDARE !Am fost confirmat,de catre Curtea de Apel Bucuresti, PRIN PATRU hotarari,definitive si irev,supervizate de ICCJ cu hot def si irev ca cel care a initiat si condus TOATE actiunile ce a dus la cele 5 hotarari.Care au ATESTAT,CA REVOLUTIA ADEVARAT CONTINUA!In timp ce mecenarii LOVITURII DE STAT, data de "CETATEANU ILIESCU", FACEAU GREVA FOAMEI, PT CA "SOLDA"(INDEMNIZATIA DE "REVOLUTIONARI") era prea mica.Toate trimiterile,toate apelurile din calculator,imi sunt sterse, sau sunt blocat.Orice text mai dur, la adresa unei personalitati sau partid ,politic, imi zboara instantaneu,fara sa fie salvat.Recunosc ca nu le am cu IT-ul  si"desteptii" o sa zica NU E POSIBIL!Dar, daca ar fi in locul meu ,ar constata adevarul.Mai mult,le dau o proba idubitabila intrernautilor isteti ca, pana si blogul-revolutionari indignati.blogspot.com(ro)prin schimbarea celor 2 terminatii, a fost blocat.Si,daca ati reusit,intrebati-va DE CE, nu aparae nici un comentariu?In titlu si ACUM, am sa va explic, DE CE sunt DISPERAT, si va cer sa va SOLIDARIZATI cu mine.De fapt nu cu mine, ci ca un OM care,in 21/22 Dec 89 a lasat, pe caldaramul Pietii Universitatii, acei copii insangerati.In credinta noastra Crestina,NU AI DREPTUL, sa nu duci mai departe, vrerea acelor EROI,si sa faci totul sa-i cinstesti dupa datina.Am facut acest lucru, si aveti probe nenumarate pe acest blog.E formidabil ce reticenta apare, cand pomenensti de REVOLUTIE si COMUNISM,E drept ,ca e peste puteri,sa opui 26 de ani, contra a 75 de ani de perfectionare comunista.Pe de alta parte,CEI care s-au"capatuit" prin CIUMA ROSIE,au greturi cand le amintesti.IATA DE CE SUNT DISPERAT.Am sa fac o precizare-cunosc art 194 din C.P- privind falsul in declaratii.Cele ce vi le voi prezenta in continuare, le probez oricui, cu PROBE VIDEO SI DOCUMENTE, intrucat am fost initiatorul la 80%, din actiunile impotriva comunismului.ACUM va aduc la cunostinta 2 situatii, ce m-au adus la disperare.1Candidatura la PMB a lui M. MUNTEANU.Pe care l-am incriminat ca UCIGAS.Am fost,impreuna cu Dumitru Dinca si Av Octavian Readulescu(d), administratorii celor 53 de zile ale P.U, in 90.Am contracarat,cand am avut dovada ca m.munteanu,impreunca cu cei 7 studenti,la 8 zile de la inceperea acesatei actiuni,au fost "strecurati" de Magureanu pt a ne destabiliza.Am luat cele mai simple masuri, si nu l-am scapat din ochi.In 13 Iunie NE-A TRIMIS  LA MOARTE!POT PROBA oricui ca are 6 victime pe constinta(oare are?)Vreau sa fac o precizare pentru a nu MURDARI STUDENTIMEA de la Politehnica care era LIGA.Nu acesti tradatori!Apoi noi pastram legatura, pt ce era mai rau, cu Colegiile: Lzar,Cosbuc,M.Viteazu,Cervantes,care ne puteau sari imediat in ajutor.In postari mai vechi, gasiti TOATA "activitatea" cestor 8 nelegiuiti.Apoi sunt disperat pt ca,ACTIUNEA cu M.Munteanu este lovitura de gratie, pe care o anuntam cu cateva zile in urma, tot aici.Si care are 2 directii1 Pentru ai UMILII si distruge imaginea PUBLICA  celor care sunt PNL-isti ADEVARATI,Incheindu-se ACTIUNEA de REUNIRE a aripilor FSN-iste Aripa Iliescu prin PSD si aripa p.roman (fostul PD) prin actualul PDL.Maine, voi continua, dar ma si pregatesc sa-l CONTEST pe acest  UNIC "golan", imbogatit prin sangele si suferinta nostra!

Niciun comentariu: