vineri, 15 aprilie 2016

Cersetorie cu staif...

Ma scarbeste, din ce in ce,cersetoria pe fata,intru-un mod josnic si degradant, promovat din ce in ce mai agresiv si indolent, de cei din TVR.DE CE acest simtamant?Simplu,deoarece toti cersesc si invoca EFECTUL, UITAND sa prezinte CAUZA.Si ADEVARATA  cauza care  a generat acesta disperare in TVR, este una singura Devalizarea strasnica,in primul rand prin NEPOTISMUL si inchiderea ochilor la "prostioare" privind disparitia "prin alunecare" a milioane de euro.Si NIMENI NU A RASPUNS,Apoi,Apoi,ce spuneam mai sus,nepotismul.Daca va aflati in interorul TVR,deschideti o fereastra in gluma si strigati:CUMETREEEE!Veti vedea ferestrele pline!Si,milogindu-se pe la toate emisiunile si promo-urile, la PUZDERIA DE POSTURI (tv locale,inutile) intrucat,in dictaturta exista un post central, care ne informa de....Acum vrem posturi locale, pentru promovarea regiunilor cu SPECIFICUL LOR.Alte angajari stufoase, alte rude si rubedenii, puse pe posturi, ce nu-si gasesc utilitatea.Dar nepoptismul face minuni.Am sa adaug un alt motiv pentru care pledez cu inversiunare, pt a nu fi votat Presedintele Director General, ci INTRAREA IN INSOLVENTA,fiind prezent in Parlament, de atat amar de vreme.Motivele sunt diverse, dar pt mine sunt doar 2.1Cate bastoane am luat pe carca,eu si simpatizantii mei, care ,in nesfarsitele marsuri asupra TVR, pentru ELIBERAREA de sub CONDUCEREA COMUNISTILOR,am fost primiti si cu salve de kalasnicov-uri.Multi au fost schiloditi si abia acum au primit compensatii de la CEDO.Dar si mai mult ma mana-n lupta REFUZUL de a  mi se acorda un spatiu de emisie.(platit cu japca), pentru a aduce,pe POSTUL NATIONAL,probleme extrem de importante, tocmai celor care platesc ca si mine.Am sensibilizat Comisia de Etica din TVR.La 11 luni,nici nu m-a onorat cu un raspuns.Am scris si solicitat tuturor fostilor sefi acelasi lucru.Asa am hotarat,la refuzul actualei interimare, Irina Radu, sa o actionam, in judecata si sa-i cerem 100.000 lei daune morale.Fara raspuns.Am apelat la CNCD (Consiiul Nat. de comb a discriminarii).Alta fosila comunista, despre care am mai scris si care mi-a remis hotararea, ca NU POATE INTERVENI in programele TVR.Curat radio Erevan!Ori eu semnalasem DISCRIMINAREA.In final cred ca nuami falimentul si renasterea pe baze noi,moderne, a TELEVIZIUNII PUBLICE, va fi un factor democartizant al opiniei publice.Si atunci,cand vom avea emisiuni moderne, care sa readuca,LIBER, audienta,inseamna ca intrarea in faliment e SINGURA solutie corecta.Pentru cei care zeci si zeci de ani au dus un huzur nemeritat,le dedic un slogan din 90, din Piata Univetsitaii.TVR-isti milogi, LA MUNCA, NU LA SUNCA!

Niciun comentariu: