miercuri, 31 august 2016

Am o datorie...







fata de cei care acceseaza, de atat amar de vreme acest blog si ma achit de promisiunea, de a va face partas la solutia, simpla si banala, pe care am gasit-o, sa mai inlatur din chimicalele de pe piata.Prima ar fi sa postez cateva foto cu ex concrete.Cum de 3 ani,intr-o portiune unde tineam flori,culeg pete 400 de cepe verzi.Cum,simplu,cand culeg 6 dimineata,imediat introduc 6  buc iarbagic.Am sadit o tulpina de vie si n-am crezut, ca o sa am o asa ade mare satisfactie si UIMIRE.Satisfactie de ce vedetri in poza,intrucat mi-a asaltat casa,urcand pana la et 2.Uimire e ca am constata ca e o planta VIE.Am cionstata ca,daca o ancorezi solid pe un sprijin ferm,aceasta se intindea,in aprtea care se simtea ancorata cu im liniar in 24 de ore.In foto cu rosiile,am luat de e internet oferta unei sovcietati de cercetare, am primit contra 35 de lei(20 semintele,15 taxa cirier) am inmsamantat,deoarece n-am insamantat o planta in viata mea,am facut greseli.1 Am luat pamant si de la moll si de la florarier.Cel de la florarie a facut aceste plante de peste 2 m cu peste 60 de flori.Si le-am insamantat in bidoane mici,de 5l.Care nu-i da spatiu sa se dezvolte la capacitate.Amj remediat din mers prin taierea unui al doilea bidoj ,cel de baza a fost gaurit,iar cel adaugat colecteaza surplusul de apa care ,daca e in plus,se scurge in adausul 2 astfel substantele nutritive din pamant, nu se pierd.Va voi tine la curent pana la recoltare deoarece principalul castig e:investitie minima,beneficiul maxim.Plus ca marea intoxicatie chimica e injumatatita,deci vizita la medic e diminuata,iar castigul ca savurezi o rosie adevarata,cum mancam in copilarie.Tot ce trebuie,ca si in voiata publica,sa faceti efortul sa va IMPLICATI!dE asemenea,condimentele(xcare costa enorm fiind lovite de aceiasi chimizare la greu) au prins f. bine in bidoane.Parctic poti creste, in aceste bidoane golite tot ce prefderio,aveti dovada.Mie imi placa ca,dimineata la omleta sa pun ceapa culesa pe loc cat si busuioc care mi-a sigurat strictul necesar din aprilie si pana incepe sezonul rece.Si inca o solutie, pt a avea oxigen in casa,aloe vera.!

Niciun comentariu: