vineri, 19 august 2016

Se amplifica cenzura.

Avand in vedere faptele, pe care le-am relatat cu putin timp in urma,in ce priveste CENZURA ABERANTA,ce mi se aplica,incalcandu-mi-se TOATE DREPTURILE, prevazute in Constitutie,iata ca,mai nou,aceasta a luat o forma ABERANTA.Sunt blocat in a mai lua legatura, cu cei din jur,cu exceptia fiului meu si a mebruiilor Asociatiei.In schimb,Avocatul(al 8-lea) pe care l-am angajat, cu putinii bani economisiti din pensia mizera, dupa 42 de ani de munca,desi trebuia sa ma reprezinte in Instanta,E DE NEGASIT.Sun la tel, la care am conversat de atatea ori, de 5 zile.Orice om normal , isi poate face socoteala ca, poate si-a schimbat nr,poate a intervenirt un accident,orice se poate intampla.Primul lucru pe care il poate face, un justitiar simplu, este sa apeleze Baroul Bucuresti, din care face parte.Av. se numeste Teodor Popescu.Fiind amenintat cu o criza fatala, confrom fisei medicale pe care o port permanent asupra mea, am inceput sa dau o gramada de tel, la Barou.CULMEA,toate suna-n GOL.Am riscat si m-am prezentat la sediul Baroului.Culmea,in biroul uni anume AUREL toate APELURILE,MAI PUTIN CEL SPRE AV.functionau.NU SUNT ATA DE NEDUS LA BISERICA, sa nu trag concluzia DE CE  TOATE ACESTEA.("pretenii"acestia,sigur, vor da socoteala).Repet,daca incalcam legea, SRI-ul m-ar fi pus la punct imediat.Dar CUM TOLEREAZA acest serviciu, care teoretic, trebuie sa-mi apere TOATE DREPTURILE, si ma lasa pe mana unor securisti din partide, pe care i-am "suparat" prin probele concrete si corecte, ca distrug Soicietatea?FAC APEL URGENT, sa ma sprijiniti sa fac public,pe toate canalele, aceasta sfidare, care murdareste sangele acelor Eroi DIN 1989,care se poiaste extinde, ca inainte de '89.Acesta e primul pas.Incerc,chiar cu amenintarea de a o chema in Judecata, pe Pres-Dir.Gen Irina Radu, care REFUZA, sa-mi acorde un timp(abonamantul mi-e luat cu japca) de antena, pt a DENUNTA aceste grozavii.Singura speranta mi-a ramas in VOI!Am luptat, singur impotriva acestor criminali ,acum AM NEVOIE de sprijinul vostru.Miza cea mai cumplita e ca de aproape 2 ani incerc sa reanscriu Partidul Revolutiei, care i-ar matura de pe sceana politica si NU REUSESC.EI au inscris peste 150.dupa doctrina de la stefann gheorghiu,MAI RASFIRATI TOV....Astepot contacte pe pag de fb,pe acesta NO POT interzice...Comentariile pe blog sunt blocate.

Niciun comentariu: