marți, 23 august 2016

S-a confirmat...

ca n-am gresit in 1990,cand m-am deplasat cu o coloana de manifestanti, la Patriarhie, pentru ai cere socoteala Patriarhului (D)in functie,Teoctist. Pentru ca a trimis o telegrama de felicitare dictatorului ,pentru masacru de la Timisoara.Am crezut ca a fost o ratacire de moment, chit ca acesta s-a speriat de noi atat de tare,incat din fuga(iesind ca talharu' prin spatele mitropoliei) si oprindu-se, tocmasi la Sinaia.Ca bun ortodox, mi-am facut mustrari, in toti acesti ani.Si iata,mi se confurma, ca putreziciune din sanul Bisericii persista, de la Revolutie.O stire ce m-a linistit ca n-am gresit,e ca un calugar de la leaganul Ortodoxiei,MUNTELE ATHOS, il afuriseste pe actualul Patriarh.Dar cum Biserica e stat in stat,n-asi vrea sa fiu in pielea enoriasilor si slujitorilor Bisericii, care s-ar razvratit impotriva actualului Patriarh,Daniel.Cred ca acesta ,dovedit de CNSAS ,NU a avut interesul sa curete Biserica, de toate scursurile, care ca incalcat cea mai sensibila si intima taina,cea a spovedaniei.Si te dadea la securitate.Nu trebuiau arsi pe rug,ci INDEPARTATI si biserica ar fi fost mult mai iubita, decat in prezent.Eu merg in fiecare zi de duminica, sau sarbatori legale si aprind lumanari, pentru cei carora le vrei binele si sunt revoltat de faptul, ca CEI 3 NOI Preoti, de care am mai scris,NU mai respecta datinile,De 3 ani nu a venit,cum se obisnuiestre, sa sfinteasca casele, dar cel mai iritant e faptul ca ,un alt moment intim ,cand aprinzi lumanarile,e postat un tip care cerseste.Degeaba l-am atentionat pe Parintele Antoniu Ciocoiu,tipu,agresiv,se afiseaza SA-I DAI!Sa vedem ce amploare va lua acest scandal.Asta ne mai lipsea,restull....Si speram ca,poate,Biserica va fi limpezita de turnatori..Va  fi cutremur sau o simpal ADIERE?

Niciun comentariu: