sâmbătă, 13 august 2016

Traim istorie AZI..

prin timpul care se scurge, implacabil, si care ne apropie, de momentul cand, REGINA ANA, continuatoarea Reginelor, cu adevarata dragoste de Tara,va pleca pentru totdeauna dintre noi.Se incheie un capitol meret, distrus TOT de comunisti.Oriunde te duci,oriune te intorci, dai de drame si destine spulberate.Si care sunt "platite" de cateva scursuri, GEN VISINESCU,FICIOR SI ASI GRESI DACA ASI MENTIONA ETC... .GREI masacrului din 46 incoace,care,in floarea tineretii zburdau cu lozincile comuniste in gura,producand cele mnai cumplite drame si atrocitati,ZBURDA LIBERI.mai mult, isi consuma pensiile grase,date pt ACTIVITATEA lor, si care sunt de cateva ori mai mari, decat cei care si-au daruit tineretea si sanatataea, zeci si zeci de ani si au o pensie de exterminare.Nu pot sa-i uit pe cei 11.000 de activisti,stransi in Sala Paltaului, care aplaudau,cu balele curgand, pe Dictator.Si o duc regeste fara a fi intrebati de "sanatate"Multi se vor intreba,de ce nu am mai postat din 3 August?Perntru ca sunt atacat atat de dur,pentru ca am rammas SINGUR, impotriva TUTUROR celor de care am facut vorbire mai sus.Ce ma duce inainte,in lupta mea,e faptul ca, in ciocnirea violenta zilnica,sustrageri de acte, ca sa nu pot dovedi plangerile mele,spargerea locuintei si sediului legal al Asociatiei,amenintari directe,etc nu ma mai sperie.Ma sperie in schimb faptul ca, o buna parte din Romani,se dau pe mana comunistilor, pentru cativa mititei.Ca urmasii lor vor suferi cumplit,mentinandu-i in aceias stare de SCLAVIE.Prin masini,prin, locurile aglomerate, au prins curaj, cei care se dau anticomunisti, dar strecoara si cate o vorbire de cumpana(i-am spus noi) pentru a semana confuzie.Probabil ca, in urma avertismentului, ca Aliatii nostri de peste ocean, le grabeste neutralizarea de pe scena politica,comunistii,disperati,recurg la aceste "gaselnite" de avarie.N-am mai postat din 3 August, deoarece am declansat o distrugatorae actiune, LEGALA, impotriva celor care BENEFICIAZA de solda de mercenar, pentru ca au participat la LOVITURA DE STAT.Afirmatia aceasta o pot DOVEDI cu 4 Hot,def si irev ale C.A.B, supervizata de I.C.C.J, cu alta Hot Def si Irev care ii scoate DEFINITIV, pe toti acesti profitori de la a primi 4000 de lei.Dau inca 2 ex,Ion Caramitru care,in 90 pe vremea Pietii Uniersitatii, era "pupila"lui ion iliescu.Cu ce s-a ales?Cu ocuparea, din aceasta cauza a sefiei UNITER,cu un salariu gras si in prezent, cu o pensie pe masura.Cumuland pensia cu salariu cat si alte... rezulta ca e un om facut.Am mai scris de Arsinel,faptul ca a dat CINSTEA pe LACOMIE e treaba lui.Noi nu am avut alt mod de al sanctiona ,decat stergerea din memorie a momentelor cand ne incanta in dictatura.Asa ca MERCENARI ROITI-VA CAT MAI AVETI TIMP.

Niciun comentariu: