luni, 22 august 2016

Ultima reduta,JUSTITIA

Dupa circul (fara paine)cu udrea,cocos & compania..,vazand exemplul dat de cel care a turnat,a devalizat milioane si a ramas si cu banii,SINGURA cale ca TOTI cei vizati de Justitie sa ii urmeze "exemplul" e sa distruga acest ultim bastion.E drept,asa cum am mai spus,ca Justitia are si "uscaturile" sale.Dar marea majoritatea isi fac datoria, in niste conditii draconice.Pentru ca pricinile pe care le-am avut in justitie,castigand 7 hot def si irev. ma face sa raman alaturi de acesti Magistratiu,pentru DREPTATEA pe care mi-a dat-o, prin aceste hot.Dar acestea se rasfrange asupra unei masse de oameni.Ori, asa cum am postat de curand,increderea in Justitie e dinamitata, INCA de la faza de cercetare a unei infractiuni.Am invatat ca,daca vrei sa castigi un proces, trebuie sa ai dovezi imbatabile.Ori daca actul ce precede primle proceduri e viciat, si se consemneaza cu totul alte fapte si imprejurari,Magistratii,cand judeca si da verdictul, analizeaza la sange, probele.Am dat si eu peste o asemenea uscatura(nu-i dau numele deoarece asi alatura-o celor care isi faca datoria)si care, la plangerea mea, ca am fost lipsit de libertate,mi-a raspuns ca infractiunea ,nu e prevazuta de noul C.P.Pe aceasta baza mi-a CLASAT aceta plangere.Am atacat-o si am pus-o pe rol.De aici incepe daramarea unei situatii care,in cele mai multe cazuri NU MAI POATE FI INDREPTATA.Or,daca dosarul a ajuns in Instanta cu denaturarile voite,e normal sa fi judecat stramb.Am pomenit de cazul Dinu Pescariu care a infierbantat imaginatia penalilor.Imi amintesc cum Varanul (am postat in 29 iulie 2012) a impanzit orasul si Tara cu afisele cu moaca sa si "dedicatia" ce i-a adus starea actuala,citez"NU avem toata puterea PANA NU LUAM SI JUSTITIA"Si dragii mei,ne-a trecut glontul pe la ureche, daca niste Eroi, n-ar fi intervenit ENERGIC.De votul din 4 Dec a.c depinde VIITORUL nostru.Daca ne vom lasa ademeniti de promisiuni,neocomunistii,infiltrati in toate ungherele posibile,vor face iarasi majoritate criminala si pot infaptui, pofta lor cea mai concreta.Ati vazut pe la tv-uri, cum se pregateste manipularea,fargezirea si deturnarea electoratului.Vom face tot ce ne sta in putinta, sa intorcem in favoarea celor multi, situatia actuala.ASA SA NE AJUTE DUMANEZEU!

Niciun comentariu: