luni, 27 mai 2019

AM PREVAZUT,AM CASTIGAT...

Inca de vineri 3 Mai,am postat CLIPA, cand a incepiut CALVARUL, PENTRU psd.Pentru TOATE NENOROCIRILE, VOR PLATI.N-au tinut cont ca, TOTI SUNTEM ROMANI.Nici o putere invadatoare,NU S-AR FI PURTAT ASA, CU PROPRIUL POPOR.CU ATAT MI MULT, O SA-I JUDECAM, CU LEGEA-N MANA.NU CU KALASNICOV-ul.Cunoastem un descreierat care se da si" MARE REVOLUTIONAR"Va promit ca,de vom castiaga la viitoareloe alegeri si vom avea un grup Parlamentar,TOTI CEI AFALATI IN SITUATIA ACESTUIA,NISTE DREPTURI CASTIGATE PRIN MINCIUNA SI SANTAJ,CE AU SECATUIT BUGETUL TARII,VOR DA INAPOI TOT CE AU FURAT, IN ACESTI ANI,SI CEVA PE DESPUPRA,PLUS DETENTIA "AFERENTA"
DRAGI ROMANI
Am o exprimare mai grea,datorita atat faptului ca nu stapanesc DELOC "stralucitoarea limba de lemn," cat si faptului, ca apropae 2 decenii, am comunicat cu cei din jur, prin alfabetul morse,profesia de baza.ACUM,ca prima prima "URARE" privind psd-ul S-A ADEVERIT,urmeaza  a 2-a.CEA DE A ELIMINA DIN VIATA PUBLICA SI POLITICA FACTORII CARE AU DUS LA VOTAREA ,30 DE ANI,A RAULUI CEL MAI MIC.PENTRU A ELIMINA,acesta piatra de moara agatata de DESTINUL ROMANIEI,Partidul Revoluitiei isi propune,ca prim tel, VOTUL PRIN CORESPOBDENTA.Acum,tinta noastra este Primarul General, care pastreaza "silentio stampa" in ce priveste cererea trimisa acum 14 zile,privind comemorarile din Piasta Universitatii.AVERTIZEZ!Daca nu primim pana la data de 1.06.2019, convocarea la Comisia ce stabileste CONDITIILE de desfasurare,avnd in vedere ca avem HOTARARE JUDECATOREASCA EMISA ACUM 30 DE ANI,vom anunta Jandarmeria, printr-o adresa si vom imncepe actiunile ce ni le-am propusCei care vor sa aiba acces la micorfon,se vor inscrie,pana la aceasta data la sediul nostru central din str Olari nr 9, sau pe em fluerasion@yahoo.com.Urez tuturor care au INTELES,ca urmatorul pas,daca il facem rapid si categoric,ne va intoarce pe DRUMUL CEL BUN CE IL MERITA DIN PLIN ROMANIA SI ROMANII.SUCCES!

Niciun comentariu: