joi, 16 mai 2019

Urmare...

Dupa consultarile de aseara, ditre membrii conducerii Partidului,am ajuns la concluzia ca nu neste oportun, sa facen cunoscute masurile, ce le vom lua,fata de cele postate eri,va asiguram ca sunt masuri, care vor duce rapid, LA SCURTAREA TERMENELOR DE JUDECATA,LUCRU ESESNTIAL,Voi continua cu cel mai tragic,urgent si definitoriu proces,ce trebuie RAPID implementat,acela al plosnitelor sociale, care trandavesc PE BANII NOSTRII,pt ca economia sa functioneze ne "burdusim"  Tara, cu Nepalezi,Vietnamezi,mai sarantoci ca noi ,DAR CU ALTA MENTATILTATE,CREDINTA,VIZIUNE,ETC.Faptul ca se vor reantoarece dupa ...in Tara de origine,nu e o cettitudine,Masurile rapide, pe care le preconizam(si poate vor fi insusite de altii chiar acum si aplicate) formarea Comisiilor speciale,din Medici,aut.de protectie a copiilor si org de protectia muncii,care, rotate permenent,sa analize CORECT, fiecare caz,de cata vreme nu lucreaza,,perpectivele,etc.Orice escamotare sau protectie,pedepsita drastic.Stiu,multi vor sari ca arsi tipand CA DREPTURILE OMULUI...LA SITUATII EXTREME,MASURI EXTREME.Asa suna la grele vremuri, un slogan.E CRIMINAL CA UN POPOR SA FIE UMILIT,DEBUSOLAT,SUPUS DISPARITIEI SI NOI SA NE LAMENTAM ...In ce priveste grava(sau diabolica perfidie comunista a Presedintelui(sau securistilor din preajama)de a comemora 30 de ani de la Revolutie, "coincide"cu 20 Mai "duminica orbului"cands cei din generatia mea,l-au votat pe ilierscu cu 87%, acest vot, lasand urme grave in evolutia urmasilor.Noi care avem 5 hot ale CAB, supervizate de ICCJ, cu alta Hot,def si irev,prin care am dovedit ca, REVOLUTIA NU A FOST "CONFISCATA" DE ILIESCU,ci prin infintarea,in 28 Decembrie 1989,a Uniunii Nationale pt Victoria Revolutiei,Am preluat-o din 22,dupa fuga Dictatorului si o continuam si in prezent, LEGAL si PASNIC.Am facut aceasta subliniere deoarece Presedintele Iohani,sfisnd legea ne-a MARGINALIZAT. Prima data cand a convocat ONG la discutii si acum(desi nu ne-am fi prezentat() dar ca sa inviti un ins,dovedit IMPOSTOR,(MARIES)fara sa fie Revolutionar si sa-l mai "miluesti" si cu titlu de CAVALER,ARATA ADEVARATA FATA A ACTUALULUI PRESEDINTE.Am sa intaresc acesta acuza, cu 2 foto ale ADEVARATEI FETE A VIITORULI CANDIDAT!OARE?

Niciun comentariu: