miercuri, 15 mai 2019

Tinte ...


  • aflate in dezbatere privind urgentele schimbarii.Noi ne-am propus ca, daca vom avea grup Parlamentar sa initiem in prima zi de dezbateri,REFORMA JUSTITIEI.In postarile urmatoare,le voi dezvolta pe larg si masuri  de rezolvare rapida.2TEZAURUL ,readucerea in discutii si negocierea lui.Suprimarea rapida a importurile de otravuri, prin alocarea maximului de resurse, pt rapida terminarea a canalului Siret -Dunare,ce ar asigura piata cu produse romanesti, in cel mai scurt timp,pe termen lung,impiedicarea desertificarii Baraganului.Am hotarat sa raspundem la orice intrebare sau discutie pe aceste 2 teme, ce sunt in cromozomul Romanilor.Toti Guvernantii n-au dat atentie unui amanunt ESENTIAL.DAI ROMANULUI STRICTUL NECESAR,O JUSTITIE DREAPTA SI-L DOARE-N C.. CINE GUVERNEAZA.Mai fac o precizare,EU NU MA DAU MARE POLITICIAN,MA DAU MARE GOSPODAR.SI O SA VA CONVINGETIAm fost dureros impresional(a cata ora) de LEHAMITEA si dezinteresul, fata de grava profanare a Troitei din Piata Universitatii.Parca nimeni n-ar fi avut pe cineva disparut, in acea inclestare,sau nici ca citadin,care da zilnic ,de atatia ani,in buricul Bucurestiului,de distrugerile porovocate de ciumatii rosii,care opintesc din greu,acum pe ultima suta de metrii,sa STEARGA ORICE URMA A CLIPEI DE ELIBERARE.Abuzurile Primaruliui General Firea, continua si vdeti in ce data a aparut cererea pe care am afisat-o, pentru a incepe actiunile de comemorare, a celor 30 de ani.Si tergiversarea face parte din acelasi scenariu.Multi imireproseaza ca fac greseli.Asi vrea sa-l vad si eu pe limgvistul straluicit in limba de lemn, daca face fata la profesia pe care o am.PERSECUTI PEBNTRU A NE DEMORALIZA NU VA AVEA NICI CEL MAI MIC SUCES.Asa cum am postat anterior,INCEPUTUL SFRSITULUI CIUMEI ROSII, SE DERULEAZA.Si sunt sigur ca,dupa ce se va forma noul Parlament EUROPEAN MASURILE DURE IMPOTRIVA PSD-ADE SE VOR ACUTIZA SI MAI ABITIR.VOM TRAI SI VO,M VEDEA!

Niciun comentariu: