marți, 21 mai 2019

Ticalosii....

Sunt disperati, dearece SIMT ca li se apropie sfarsitul.E ca fiara incoltita,.Am simtit asta, cand m-au gazat cu gaze de lupta,am simtit, cand au vrut sa ma arunce-n strada,am simtit si azi, acest tavalug.Azi am avut,la CAB ,termen pt revizuirea ce am cerut-o in dos distrugerii Partidului Revolutiei Crestin Democrat.Si sa vedeti "minune",am mers cu citatia la locul indicat,am consultat avizierul si..nimic.Am mers la arhiva,mi s-a indicat o sala,un nr pe avizier si...nu era expus.Hai iarasi la arhiva(dus-intors la arhiva penala cca 5 km in 3 deplasari.Si cum Dr mi-a interzis ,fiind in convalescenta sa fac asemenea efort,am luat loc in sala indicata.Dupa ce s-a terminat procedura cu arestatii,m-am ridicat ,am cerut iertare Presedintelui de sedinta,am aratat ca nu sunt pe avizier,D-Sa a cerut grefierei,dupa ce s-a uitat pe desfasurator,sa lamureasca situatia,Grefiera a chemat jamdarmul din sala .l-a trimis din nou la arhiva,a venit,m-a scos din sala si m-a dus in alta sala.unde tocmai se terminase sedinta de judecata si grefiera isi strangea dosarele.Jandarmul i-a dat nota dosarului,grefiera a dat imediat de el,mi-a comunicat ca s-a dat termen pe 16 Iunie,i-am spus sa ia la cunostinmta, ca am fost prezent,m-a notat si mi-a comunicat sa stau linistit si sa ma prezuiint pe data de 16.V-am relatat pe indelete acest scenariu, prin care poti sa pierzi ENORM.deci ticalosii care ma urmaresc de 30 de ani,au recurs la cea mai fina distrugere, a DREPTATII, pt cei 1118 candidati, ce au fost impiedicati sa intre in alegeri,in 1996,de catre Codrin Stefanescu,Adsrian Stefanescu,Col. din veche securitate Stelea NICOLAE SI COL GHORGHE iON,CRED CA AU PRINS DE VESTE CA AM DAT IN ARHIVA PESTE DOCUMENTE CU CARE II VOI SPULBERA LA URMATORIL; TERMEN,CU ACEASTA MANEVRA,VROIND SA SE INCHIDA DOSARUL IN ACEST MOD TICALOS.AVAND IN VEDERE CA NU MA POT DEPLASA,AM TRIMIS LA PARCHETUL MILITAR,in Dosarul 10 August,SA FIE ATASATA LA PLANGEREA MEA, o declaratie, in care am cerut punerea sub acuzare, a actualului Ministru de Interne Caarmen Dan,ca principalul autor al gazarii mele, acuzand-o de crime impotriva Umanitati, cu setul respectiv de probe, in care dovedesc ca gazarea,in cazul meu,a fost o actiune bine executata,ca am fost urmarit pas cu pas,ca asupra mea s-au savrsit 4 atacuri ulterioare, care TREBUIA sa duca la ELIMINAREA MEA FIZICA.Sa asteptam reactia Parchetului Militar.

Niciun comentariu: