vineri, 31 mai 2019

AU INTRAT IN SCENA...

STRIGOII COMUNISTI,care inm ceam mai disperata actiune,vor sa suprime orice forma de asociere.Numai asa se explica,aparaitia in spatiul public a "dezvaluirilorfulminante precum ca eu,citez,am dat intregii Familii cert de Rev.Or,orcine vrea sa se convinga,poate veni pa sediul nostru din str Oalri nr 9 .sa se convinga ca Familia mea e formata din ...1 membru,adica eu.Ma bucura ca acesti strigoi ii sperie pe lasii sau slabii care ar fi dorit sa se "replieze"  in Partidul nostru dar di poza alaturata NU AU CUM mai ales ca ,dupa aceasta declaratie pe cont p[roprie semnata la completarea adeziunii si semnarea ei.NE ADRESAMA CNSAS pentru confirmarea "activitatii"Vrem sa mergem mai departe cu OAMENI CURATI cum e necesar,in aceste MOMENTE UNICE cand putem prin vointa sa ne elberam de aceste scarnavii.Carora viitorul,daca noi ne unim.numnai belele si raspuns in fata Legii pt Crimele savarsite in acesti ani de opresiune cump[lita.Cat priveste politia politica prin care am fost impiedicat sa iau legatura oficiala,printr-o scrispoare (CU AR) CU AMBASADORUL S.U.A LA BUCURESTRI EXCELENATA SA D.L HANS KLEMM,pentru ai inmana Medalia inainte de plecare cred ca org in drept vor face ce trebuie .sa nu recenim la vechile practici totalitare.Postez documentul care i-a infricosat pe multi.

Niciun comentariu: