luni, 6 februarie 2012

MAURUL SI-A FACUT DATORIA...

Maurul nu v-a muri, se va retrage spre asi linge ranile.E o interventie de moment, dar vreau sa subliniez un fapt.Tartorul cel mare, in acest caz a aplicat formula comunista"EU TE-AM FACUT, EU TE OMOR"Mai e de discutat "furtuna" si vanatoare subterana in PDL,UNPR,UDMR  SI GRPUL PARLAMENTAR AL  MINORITATILOR.Acestia vor trebui sa dea socoteala pentru girul pe care l-au dat .Dar, mai ales, trebuie sa mentionez ce am spus mai inainte,ca scapa cine poate, li se aplica si LOR.Demisia lui Boc si numirea Ancai Boagiu v-a agita enorm PDL-ul.Tinte acum la lovituri la gioale si sub centura.Sunt sigur ca vom obosi butonand de pe un post pe altul.In schimb VIATA NOASTRA va deveni si mai cumplita.Scumpirile nu iarta si"schimbarea stapanului, bucuria nebunului" Ah, daca am AVEA CE PUNE IN LOC!

Niciun comentariu: