marți, 7 februarie 2012

Schimbarea stapanului...

la noi nu se mai potriveste deoarece,suntem siguri, asta va fi o schimbare DE FORMA.Ca sa mai atenueze criticile si presiunile din afara.Stim ca se va pierde pe drum cativa ministri, vor veni altii dar tot din coalitie, Udrea si Basescu jubileaza (inca) dar noi mergem inainte.Deoarece suntem siguri si simtim in Piata ca cei care nu pot veni, sunt cu noi.Aseara am scos cateva poze bune, cea cu increngatura de rubedenii o voi posta.Cat si pe cea cu  mult hulita Pora.Prietenii stiu de ce!In bucuria generala, observ si nu-mi vine a crede ochilor, in Piata, la ora 18,15 trecute fix, cine striga cat il tine plamanii, Jos Basescu?Nimeni altul decat Constantin (bebe) Ivanovici.Mana dreapta a lui Iliescu.Ce care a vandut 25.ooo de certificate de revolutionar.Care a fost Secretar de Stat la SSPR.Eram intre doua decizii.Fie, daca il demasc, s-ar putea sa nu mai iasa viu din Piata.Daca taceam asi fi fost complice cu un ins care profana sangele celor cazuti.Am ales calea de mijloc, i-am facut cateva fotografii, m-a vazut,m-a urmarit cand nu eram atent (s-a creada el) si a parasit perimetru ca un hot.Am mai remarcat 2 lucruri, unul tine de inversul Rromilor care, in 9o, pentru a ne compromite, au deschis un stand unde vindeau bere pe latura spitalului Coltea, iar acum, jerpeliti, nerasi, strigau ce le trecea prin minte.Deh, e democratie!A doua,eram cam vreo 2oo de protestatari, am stat de vorba cu mai multi si am observat ca,orice argument ai aduce,el si-a fixat in cap cateva idei manipulate de tv-uri si pas de te mai intelege cu el.Deci,eram circa 2oo de "politicieni" din care nu gaseai 2 sa cada de acord.Asa mi-am explicat de ce atata indaratnicie pentru a ne ORGANIZA.Fiecare crede ca i se stirbeste LIBERTATEA.Dar intrebarea care se naste, firesc,DE CE ATATA SUFERINTA FARA FINALITATE?P.S multi imi v-a reprosa, ca si bebe are dreptul,liber, in Piata, sa strige,doar e democratie.Nu,atata timp cat acest slugoi s-a hranit din sangele celor cazuti,nu TREBUIE sa- mai pangareasca  locurile devenite acum ISTORIE.

Niciun comentariu: