vineri, 10 februarie 2012

Scoalt'e tu sa...

sed eu sau, pentru deruta, hai sa stam impreuna.Aceasta ar fi ,mascat, mesajul Copres.USL Victor Ponta la votul investiturii noilor Ministrii in Parlament.Am mai scris mai demult pe acest blog ca,in goana furibunda dupa vechile privilegii, fostii comunisti (activisti,securisti..etc) nu vor renunta niciodata la toate manevrele posibile pentru a le reacapara.Si iata, prin fisurarea USL, se intrevede REFACEREA osaturii de baza a partidului comunist.In 2oo9,cele 6 luni au fost o casatorie "de proba" dintre PSD si PDL. Si de evaluare.Dar foamea de a reveni prin orice mijloace la masa guvernarii este in sangele acestora.Ei nu pot intelege ca suntem in 2o12 si orice atac impotriva Democratiei e un atac la majoritatea celor care sufera (inca) in tacere.Iata de ce am propus 2 antidoturi ce ne-ar fixa imunitatea impotriva comunismului pentru totdeauna.Legea Lustratiei si infintarea Miscarii Nationale.Acestea sunt  razele laser ce ar distruge biologic,comunismul.O miscare care nu duce nicaieri.Ci doar la distrugerea morala si materiala a fiintei UMANE.In ca de la infintarea USL, am precizat ca,daca PNL nu s-ar fi coalizat cu conmunistii 'resapati" din PSD si PC,PNL ar fi fost cel mai putrnic Partid cu cel putin 35-4o% din  preferintele elctoratului.Sunt socat ca, daca nu vorbesti fara cusur, daca nu faci temenele in dreapta  si-n stanga, nu esti bagat in seama.Chir daca tinta e una benefica pentru cei multi.Eu nu am complexe ca scriu cu atatea greseli.Sunt, dupa 3o de ani de morse unde am vorbit in coduri prin ,manipulator, ma trezesc in postura unuia care abia acum invata limba romana.Dar nu-mi fac probleme, scopul scuza mijloacele, nu? Si cauza pentru care militez, MERITA,NU? Astazi, in cea de a 29-a zi de proteste, cu prilejul demararii lucrului de catre noii guvernanti, am senzatia ca a inceput cantecul de lebada al comunismului Am in vedere scumpirile ce urmeaza si "relaxarea" vremii.Nu a vremurilor.Am zis!Nu vreau sa ma gandesc ce va fi canda va fi CALD,in primavar!

Niciun comentariu: