marți, 28 februarie 2012

Pentru USL...

vin vremuri grele.Cu cateva postari inapoi, faceam afirmatia ca se va da cumplit la gioale.Iata ca, prin tradarea lui Melescanu,hora idajita de a spulbera totul pentru a ramane la putere, face ca PDL sa folosesca toate mijloacele pentru asi conserva continuitatea.Contrar parerii generale, acceptarea propunerii de a deveni sef al SIE, ese elementul care v-a strange coerziunea USL.Il cunosc de la inceputurile mele ca jurnalist.La Agentia de Presa la care lucram,am fost,printre alte Instutii,acreditat si la ApR.La CP remarcam la Presedinte, o anumita teama, si eu credeam ca fiind un fin diplomat, nu putea sa "inghita" intrebarile mai abrupte mai ales cele legate de parasirea PSD-ului.Dupa cativa ani,duios trecea la PNL si isi facuse o aureola ca nu erai refuzat,cel mult,amanat, la anumite solicitari catre Presa.Sincer, eu apreciez gestul facut pentru ca "le-a aratat pisica" altor doritori de a trada.Dar ce te faci daca fara recomandarea Comisiei de Control SIE condusa de PSD, plenul il va valida.Si daca DA daca (mai mult ca sigur) castiga USL, ce soarta ingrata va avea tradatorul?Nu credeti ca exista o doza de razvratire in gestul acestuia referitor la revenirea langa "fostii"din PSD prin USL? Eu mai cunosc niste cazuri din PNL de nemultumiti, pentru acestia am facut afirmatia ca i-a pus in alerta.Sunt sigur ca oamenii simpli vor vedea in USL o victima si Romanul, in toate imprejurarile, a fost langa cel napastuit!

Niciun comentariu: